کد خبر: 868105
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی با اشاره به رویکرد رییس محترم جمهور در جهت استفاده از ظرفیت و توان بانوان شایسته در مناصب اداری به ویژه فرزندان اناث تحصیل کرده و توانمند شهدای گرانقدر، «بهاره کشفی» را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
 
به گزارش «ایثار»، در بخشی از متن حکم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است:
سرکار خانم «بهاره کشفی»                                                      
بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و با عنایت به رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر استفاده از ظرفیت و توان بانوان شایسته در مناصب اداری به ویژه فرزندان اناث تحصیل کرده و توانمند شهدای گرانقدر و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، سرکار عالی را به سمت مدیرکل امور مجلس و لوایح منصوب می‌نمایم.
بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.
گفتنی است خانم «بهاره کشفی» فرزند شهید، دارای فوق لیسانس حقوق بوده و در حال اتمام دوره دکتری در رشته حقوق بین الملل است.
وی پیش از این به عنوان مشاور و مدیر امور حقوقی در سازمان ها و شرکت های وابسته به وزارت خانه های «صنعت، معدن و تجارت» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» مشغول به فعالیت بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار