کد خبر: 867619
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
برای نخستین بار در کشور
همزمان با شانزدهمین سالروز تاسیس شهرداری چهاردانگه طرح ابتکاری روز درهای باز در راستای احقاق حقوق شهروندی و ارتباط و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با فعالیت های مجموعه سازمانهای نهاد خدمات رسان شهرداری اجرا شد .


با اجرای این طرح اقشار مختلف مردم شهر چهاردانگه از توابع شهرستان اسلامشهر با حضور درساختمان مرکزی شهرداری، ضمن دیدار با مدیران و پرسنل شاغل در بخشهای مختلف شهرداری ، با شرح وظایف و روند کاری فعالیتهای این نهاد خدمات رسان آشنا شدند .

محمد عفیفی شهردار چهاردانگه درحاشیه اجرای این طرح گفت:در راستای آشنایی شهروندان با حقوق شهروندی و ایجاد تعامل بیشتر با اقشار مختلف مردم و براساس منشور حقوق شهروندی جمهوری اسلامی ایران ،برای نخستین بار طرح روز درهای باز در شهرداری چهاردانگه به اجرا در آمد .

عفیفی با اشاره به اهداف اجرای این طرح ، بیان کرد: درر استای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه شهروندان حق دارند ،ازاقدامات وعملکرد سازمانها و نهادهای عمومی و خصوصی اطلاع و آگاهی داشته باشندواز یکسو هم با توجه به تصویب لایحه حقوق شهروندی از سوی دولت ، با اجرای طرحهای درهای باز شرایط حضور اقشار مختلف مردم در مجموعه شهرداری چهاردانگه بوجود آمد .

وی افزود:غالبا" شهرداریها درنقطه مقابل اعتراضات ونارضایتهای شهروندان هستند ، با اجرای طرح روزدرهای باز جعبه سیاه سازمانهایی که مردم به آنها اعتراض دارند ،را گشوده وبا بیان اطلاعات و اقدامات وچالشهایی این مجموعه وایجاد ارتباط صمیمی بین مردم و پرسنل،اعتماد متقابل بر قرار می شود .

عفیفی گفت : تکریم ازارباب رجوعان وجلب اعتماد عمومی مردم به سازمان وافزایش حضورو مشارکت اقشارمختلف شهروندان در اجرای طرحهای شهری، شناسایی نقاط ضعف و قوت و پتانسیلهای موجود در مجموعه شهراز دیگر مزایا و فواید اجرای روز درهای باز است .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار