کد خبر: 867140
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: صنعت تولید کفش هیدج با رعایت استانداردها می‌تواند توسعه پیدا کند .

داوود کارگرزاده ادامه داد: اخیرا در راستای حمایت از تولیدات داخلی و همچنین تحقق شعار"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از واحد تولیدی خوشه کفش هیدج بازدیدی به عمل آمد .در همين راستا توسعه کسب و کار در خوشه کفش هیدج با رعایت استاندارد‌ها رونق می‌یابد و اگر علامت استاندارد بر روی محصولات این واحد تولیدی درج شود می‌توان کفش هیدج را به عنوان نخستین کفش دارای علامت استاندارد در استان روانه بازار کرد .

وی افزود: در صورت درج علامت استاندارد بر روی کفش هیدج حتی می‌توان آن را به سایر کشورها نیز صادر کرد و اداره کل استاندارد استان زنجان و شهرستان ابهر آماده ارائه آموزش‌های لازم در زمینه استانداردسازی کفش را به متولیان امر دارند .

کارگرزاده خاطرنشان کرد: با ارائه مشکلات از جانب کارگاه‌های تولید کفش می‌توان راهکارهایی را برای حل مشکلات تولید کفش استاندارد و با کیفیت مناسب، ارائه کرد .

‌مدیر کل استاندارد استان زنجان، یادآور شد: یکی از اهداف سازمان ملی استاندارد ایران در حمایت از تولید محصولات استاندارد ایرانی و با کیفیت است همچنین پویش "#کالای استاندارد ایرانی می‌خرم" نیز در همین راستا بوده که در این بازدید مدیر و کارکنان این کارگاه به پویش"#کالای استاندارد ایرانی می‌خرم" پیوستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار