کد خبر: 866506
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
جانشين فرمانده كل سپاه:
جانشين فرمانده كل سپاه در يادواره شهداي اطلاعات قرارگاه قدس نيروي زميني گفت: امروز دشمنان را بيرون از مرزها دنبال مي‌كنيم. تا زماني كه دشمن هست، جهاد هم وجود دارد.
به گزارش مهر، سردار سرتيپ پاسدار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در يادواره شهداي اطلاعات قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه كه در حسينيه ثارالله كرمان برگزار شد با بيان اينكه خداوند در قرآن چشم ما را به حقايق عالم هستي باز مي‌كند، اظهار كرد: شهدا زنده هستند و اذن حضور بي‌واسطه در جوار حضرت حق را دارند و جاودان هستند كه اين زيباترين، گرانبهاترين و ارزنده‌ترين موقعيتي است كه انسان مؤمن مي‌تواند به‌دست آورد. شهدا اسناد زنده حقانيت اسلام و انقلاب هستند.
وي با بيان اينكه شهدا استوانه‌هاي مستحكم هويت ديني و اسلامي ما هستند، افزود: اگر امروز ايران در برابر امواج خروشان دشمنان كه صف كشيده‌اند تا امنيت ملي و شكوه ما را مورد آسيب و ترديد قرار بدهند، ناشي از جانبازي و فداكاري عزيزاني است كه امروز در بين ما شرف حضور دارند.
 
وي با اشاره به دوران دفاع مقدس و حمايت همه‌جانبه اروپا، امريكا و اعراب از صدام گفت: اين يك‌صف‌آرايي استثنايي عليه ملت بود كه همه چيز را به نفع استكبار در ظاهر نشان مي‌داد اما در دوران دفاع مقدس صحنه ديگري از عاشورا در هشت سال دفاع مقدس بود.
سردار سلامي افزود: ما در دفاع مقدس به بركت شهيدان‌مان متوجه شديم كه چگونه بايد جنگيد. ملت ايران جز با آزمون دفاع مقدس نمي‌توانست اينگونه مقتدرانه در مقابل امريكا بايستد.
وي ادامه داد: كدام كشور توانسته ۳۸ سال در مقابل امريكا پايداري كند؟ كشوري كه هنوزقدرت بزرگ دنياست و به شوروي آسيب زد اما همين امريكا در همه جا مقابل ايران متوقف شده و همه گزينه‌هايش تنها روي كاغذ است. سردار سلامي گفت: دشمن تنها به دنبال تحريم نيست چراكه ايران از نظر تحريم تشبيه شده، آنها به دنبال يك هجمه عظيم عليه ملت است. ملت ايران ظرفيت‌هاي دشمن را مي‌داند و يك قدرت انبوه در اين زمينه انباشته و هرگز اجازه نفوذ دشمن را نمي‌دهد.
 
وي با بيان راهبردهاي امريكا در حوزه فرهنگ و امنيت و اقتصاد عليه ايران عنوان كرد: ملت ايران به لطف خدا و جانفشاني رزمندگان اسلام هيچ‌گاه تا اين اندازه مقتدر، مبتكر، سرافراز و امن نبوده و اين نشان‌دهنده باور موفق ملت ايران است. سردار سلامي با بيان توانمندي حزب‌الله در نبرد با صهيونيست‌ها به عنوان يك قدرت منطقه‌اي اضافه كرد: حزب الله يك قدرت منطقه‌اي است. امريكا در قضيه سوريه تلاش كرد تا تكفيري‌ها را عليه ايران بسيج كند تا محور مقاومت را بشكند و فلش حركت را به سمت ايران تغيير دهد اما با مديريت رهبر فرزانه جمهوري اسلامي ايران نقشه دشمنان شكست خورد.
 
وي با اشاره به شكست راهبردي ظرفيت‌هاي استكبار در ميدان نبرد گفت: به عراق نگاه كنيد، هر چه آنها هزينه كردند، انقلاب اسلامي منفعتش را برد. در يمن شمشيرها كشيده شده و با وجود جنايات استكبار صبح پيروزي نزديك است. همه اين پيروزي‌ها محصول جهاد است و سعادت مسلمانان بر اساس تاريخ از ميان ضربت شمشيرها عبور مي‌كند. سردار سلامي با بيان اهميت شهادت و فرهنگ جهادي در عزت ملي گفت: شهدا امروز براي ما تاريخ ساختند و امنيت آوردند و حضور فشرده ملت ادامه راه نوراني شهداست.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار