کد خبر: 866407
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
معاون استاندار اردبیل خبر داد
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: شهرستان محروم گرمی به عنوان ششمین شهرستان اولویت‌دار بنیاد برکت در مطالعه و اجرای طرح‌های توسعه پایدار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اقبال عباسی در جلسه شورای اداری با ارائه گزارشی از سفر مسؤولان استان اردبیل به قلعه‌ گنج در استان کرمان گفت: این شهرستان محروم با کمک مجموعه بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت و بر اساس تفاهمنامه امضاء شده مسیر توسعه و پیشرفت واقعی را در پیش گرفته به طوری که از یک منطقه ناامن و محروم به یک منطقه متحول تبدیل شده است.

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی مختلف در این منطقه و احداث شهرک صنعتی و صندوق‌های حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان گفت: امیدواریم نظیر این طرح در شهرستان گرمی که به عنوان ششمین اولویت توسعه بنیاد برکت معرفی شده اجرایی و عملیاتی شود.

معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار اردبیل با بیان اینکه ما کارهای مطالعاتی را با 60 میلیون تومان اعتبار در گرمی در مسیر توسعه پایدار آغاز کردیم، گفت: امیدواریم در سال‌های آینده شهرستان گرمی نیز بتواند با اجرای طرح‌های توسعه‌ای بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در مسیر تحول و رونق اقتصادی و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید قرار بگیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر