کد خبر: 866266
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
طی چهار سال اخیر ۷۴۴فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری حدود ۳۵هزار میلیارد ریال در استان مرکزی صادر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اعلام اين خبرگفت : طی سال گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف فعال سازی بیش از یک هزار واحد صنعتی استان مرکزی پرداخت شد که این روند برای تقویت و فعال سازی دیگر واحدهای صنعتی در استان مرکزی امسال نیز ادامه دارد.

ظفر افشون افزود : علاوه بر ایجاد سرمایه در گردش در سال جاری، نوسازی و بازسازی صنایع در دستور کار است و به طرح های نیمه تمام بالای ۶۰درصد پیشرفت هم تسهیلات پرداخت شود.

وی ادامه داد: با برنامه هایی که در حوزه اقتصادی استان مرکزی طراحی شده، اشتغال بیش از آنچه برای استان پیش بینی شده ایجاد خواهد شد و این مساله گویای این است که سیاست های حوزه اقتصادی در کشور صحیح بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با بیان این که وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی در امر تولید و صادرات طی سال گذشته حدود ۷۵هزار واحد مشکل را شناسایی کرده است، گفت : سیاست های نادرست قبلی موجب شده این تعداد واحدهای صنعتی دچار مشکل و بر اقتصاد کشور ضربه سنگین وارد شود.

ادامه داد: در حال حاضر با تلاش های انجام شده به شرایط مطلوب نزدیک می شویم و به سمت شیب بهبود حرکت می کنیم که آمارها گویای این واقعیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار