کد خبر: 866219
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد اردبیل
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: خبرنگاران در سنگر آگاهی‌بخشی و توسعه جامعه نقش بی‌بدیلی دارند و همواره در صحنه‌های مختلف حضوری موثر و نقش آفرین ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محرم خرم در مراسم تجلیل از جمعی از خبرنگاران اردبیل در گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در اردبیل اظهار کرد: واقعیت این است که در عصر توسعه و پیشرفت امروز این جایگاه و نقش بی‌بدیل خبرنگاران است که سبب آگاهی بیشتر و همچنین اطلاع‌رسانی سریع از رویدادها می‌شود و در انجام این رسالت سنگین و بیان حقیقت خبرنگاران به رغم برخی بی‌مهری‌ها همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه وظیفه یه خبرنگار آگاهی‌بخشی به افراد جامعه و بیان واقعیت‌ها است، عنوان کرد: خبرنگاران به رغم تحمل تمام ناملایمتی‌ها و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف وجود دارد هیچ وقت نباید تحت تاثیر این مشکلات و سختی‌ها قرار گرفته و از رسالت خود دور باشند بلکه در انجام وظیفه و رسالت خود همواره باید با عشق و علاقه در صحنه حضور پیدا کنند.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل از خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه یاد کرد و گفت: چه در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس خبرنگاران دوشادوش سایر رزمندگان بدون توجه به شرایط خاص و جغرافیایی به وظیفه خود عمل کرده و رسالت حقیقی خود را همواره انجام دادند.

خرم از خبرنگاران به عنوان حامیان و پشتیبانان عرصه‌های سخت انقلاب و دوران دفاع مقدس و شرایط کنونی جامعه یاد کرد و گفت: قطعا با انجام رسالت جامعه نیز به سمت تعالی و پیشرفت سوق پیدا کرده و به فرموده مقام معظم رهبری انجام وظیفه خبرنگاری سبب افزایش سطح آگاهی و تحلیل درست مردم از واقعیت‌ها می‌شود.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری خوب رسانه‌ها و خبرنگاران استان اردبیل با بانک مهر اقتصاد به عنوان یک مجموعه فعال و پیش‌روی بانکی در استان گفت: قطعا انتظار داریم کمی و کاستی‌های ما را همواره گوشزد کرده تا بتوانیم با رفع آنها زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر و شایسته به اصحاب رسانه و خبرنگاران را فراهم کنیم.

در این مراسم از تعدادی خبرنگاران فعال در استان اردبیل در حوزه اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار و رویدادهای مختلف به ویژه بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر