کد خبر: 865633
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی:
نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: تیم آذربایجان غربی در مسابقات وزنه‌برداری آموزشگاه‌های کشور که ۱۹ و ۲۰ مردادماه در شهرکرد برگزار می‌شود بر روی سکو می‌رود.

شاهرخ پیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با اشاره به برگزاری مسابقات وزنه‌برداری آموزشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم آذربایجان غربی برای شرکت در این مسابقات بسته شده و هفدهم مردادماه به این مسابقات که در شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود عزیمت می‌کنند.

وی افزود: این مسابقات در دو روز در روزهای نوزدهم و بیستم مردادماه برگزار می‌شود و بنا به اعلام مسئولان برگزاری مسابقات این مسابقات در چهار وزن از هشت وزن برگزار می‌شود که وزنه برداران در اوزان 52 کیلوگرم، 54 کیلوگرم، 85 کیلوگرم و +85 کیلوگرم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: امید مروی در رده وزنی 52 کیلوگرم از شهرستان میاندوآب، علی عالی‌پور در رده وزنی 54 کیلوگرم از شهرستان شوط، محمد اصلانی در رده وزنی 85 کیلوگرم و علیرضا عبدالعلی‌زاده از شهرستان شوط به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی در مسابقات حضور دارند.

وی تصریح کرد: به طور جدی در این مسابقات حضور می‌یابیم و مطمئنا تیم آذربایجان غربی در این مسابقات در سکو قرار دارد و امیدواریم که از 4 نفر اعزامی از استان حداقل سه نفرشان مدال زرین طلا را از آن خود کنند و اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حامی ورزشکاران آذربایجان غربی این مسابقات است.

پیری خاطرنشان کرد: مسابقات وزنه برداری جوانان و نوجوانان کشوری امسال برگزار نمی‌شود که این موضوع سبب افت شدید وزنه برداری کشور می‌شود چرا که مسابقات نوعی روحیه، نشاط و امید در وزنه برداران ایجاد می‌کند و آن‌ها را برای حضور در عرصه‌های مختلف آماده نگه می‌دارد.

وی یادآور شد: تامین نشدن موضوعات مالی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان دلیل اصلی برگزار نشدن مسابقات وزنه‌برداری جوانان و نوجوانان کشوری است که در ‌‌نهایت به ضرر وزنه‌بردار و وزنه‌برداری کشور تمام می‌شود و رده‌های پایه بیش از رده‌های دیگر با مشکل روبه‌رو می‌شوند
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر