کد خبر: 865375
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران گفت:‌صرف كمك كردن به روحاني در انتخابات نمي‌تواند ملاك باشد، بلكه معيار اصلي توانايي اداره كردن آن تشكيلات است.
سيدافضل موسوي در گفت‌وگو با تسنيم، درباره ملاك‌هاي انتخاب وزرا توسط روحاني، اظهار داشت: روحاني در انتخاب وزرا از ميان همه افرادي كه نظام را قبول دارند و به انقلاب معتقدند، يك ملاك بايد در نظر بگيرد و آن‌هم توان مديريتي است. وي افزود: كسي بايد انتخاب شود كه توان مديريتي داشته باشد، هم از جهت توانايي علمي و فكري و هم از نظر توانايي جسمي؛ هر كسي اين توانايي را دارد، مي‌تواند مدير خوبي باشد، اما اگر كسي فاقد اين ويژگي است ولو علامه دهر هم باشد، حضورش در دولت به‌درد نمي‌خورد.
موسوي درباره اظهارات برخي اصلاح‌طلبان مبني بر حضور كم چهره‌هاي اين جريان در دولت آينده، اظهار داشت: هر كسي كه مدير خوبي باشد مي‌تواند در كابينه قرار بگيرد و به روحاني كمك كند، صرف‌نظر از اينكه در انتخابات در ستاد روحاني مسئوليت داشته يا خير. صرف كمك كردن به روحاني در انتخابات نمي‌تواند ملاك باشد، بلكه معيار اصلي توانايي اداره كردن آن تشكيلات است. عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران با اشاره به اينكه 24ميليون در رأي آوردن روحاني سهم داشتند، اما نمي‌توان يك كابينه 24ميليوني تشكيل داد، گفت: افرادي بايد انتخاب شوند كه بتوانند با روحاني كار كنند و توانايي اجراي اهداف برنامه‌هاي دولت آينده را داشته باشند و به اعتلاي كشور كمك كنند و روحاني هم قطعاً همين معيارها را در نظر مي‌گيرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار