کد خبر: 862204
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
به كدام ظريف معتقديد؟! به ظريفي كه اين پيام را از او مي‌گيريد كه «امضاي كري تضمين است»...
به كدام ظريف معتقديد؟! به ظريفي كه اين پيام را از او مي‌گيريد كه «امضاي كري تضمين است» يا به ظريفي كه پريروز گفت: «امريكا به برجام در نازل‌ترين سطح ممكن پايبند است؟!» چرا حاضر به انعكاس سخنان اخير ظريف نشديد؟! پرواضح است كه شما اصولاً به ظريف اعتقادي نداريد، اعتقاد واقعي و عميق شما در اصل به كري و به امريكاست. «كري» شما الان كجاست و چرا تضمين‌تان را از او نمي‌گيريد؟!
 
روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب و حامي دولت، ديروز حاضر به تيتر كردن اين سخن تكان‌دهنده ظريف در سالگرد دوسالگي برجام نشدند كه «امريكا مانع منفعت بردن ايران از برجام شده است» و «امريكا به روح برجام عمل نمي‌كند» و مهم‌تر از همه «امريكا در نازل‌ترين سطح ممكن به برجام پايبند بوده است.» روزي كه روزنامه اصلاح‌طلب تيتر يك خود را به اين مضمون پست و سخيف، آلوده كرد كه «امضاي كري تضمين است»، بسياري از دلسوزان وطن و دلسوزان انقلاب، از شرم اين سخن و از جهالتي كه در پس آن مستور بود، خون‌دل‌ها خوردند، اما آن روزها، روز كري، امريكا، موگريني و روز شادي‌کنان داخلي مقابل ترامپت‌نوازي 1+5 بود.
شما اصلاح‌طلبان ايران هستيد يا براي غرب و امريكا، نيت و قصد اصلاح‌طلبي داريد، زيرا هيچ‌گاه خبر منفي يا خبري را كه به تريج قباي امريكا و غرب بر بخورد، در تيتر يك و صفحات روزنامه‌هايتان جا نمي‌دهيد!
 
براي شما ظريف فقط وقتي «وزير خوب خارجه» است كه به «كري» اعتماد كند و حرف كري براي او تضمين باشد، اما اگر در نيويورك فرياد بزند كه امريكا به برجام عمل نمي‌كند، ديگر اين ظريف از خطوط قرمز شما كه «رعايت احترام امريكا» است، خارج شده و در روزنامه‌هاي شما سانسور مي‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ترکمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
این نوادگان قاجار از اجداد خود یاد گرفته اند که بیگانه نوازی کنند . این خوی و خصلت به ارث گرفته شده از فتحلعلی شاه که در بدر بدنبال خال هندویش بود تا ببخشد سمرقند و بخار ؛ وقتی رئیس دولت 4 سال تمام دلواپس کنسرت و عدم پخش صدای فلان خواننده از صدا و سیما است نه مشکلات تولید و بیکاری و فقر جامعه از روزنامه و روزنامه نگار جیره بگیرش چه انتظاری . وقتی محمد بن سلمان حکومت قبیله ای آل سعود با تمام توان به فکر بالا بردن توان دفاعی کشورش میباشد ولی این سو به نهاد و توان دفاعی کشور از موشک گرفته تا کسانیکه 40 سال است که با جان و مال در مقابل بیگانگان سینه سپر کرده اند حمله میشود دیگر چه انتظاری از بقیه داشت .!
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
اعتماد اقای ظریف و تیم ایشان به سخنان نمایندگان امریکا در
مذاکرات "مخصوصا کری بسیار تعجب اور بود"چرا؟ بر اساس کدام روال دیپلماتیک با امریکا " چنین اعتمادی می تواند شکل
بگیرد" اما بیان اقای ظریف بر اینکه امریکا در نازل ترین حد به برجام پای بند ست "نشان شجاعت به اشتباه ست"که رئیس دولت کشورمان چنین شجاعتی نداشته ونخواهد داشت "که بگوید مسیر اعتماد برجام به امریکا اشتباه بود "چرا؟ که هنوز از برجام به عنوان برنامه جامعی که مثمر ثمر بود"صحبت می کند"
وتکرار همان اعتماد کور کورانه "}در قراردادنفتی با شرکت توتال
می باشد"که این عملکردها ئی که بدونه توجه به نظرات کارشناسان کشور انجام می گیرد" هزینه زیادی را بر دوش کشور ومردم ایران می گذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار