کد خبر: 860604
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
واكنش سردار ‌نقدي به تخريب‌كنندگان سپاه
به ما به دروغ تهمت مي‌زنيد كه در عرصه اقتصاد به دنبال ثروت هستيم كه اين قسمت را شماها برديد و مال و ثروت در افراد دور و اطراف شما‌ست.
به گزارش خبرگزاري بسيج، سردار محمد رضا نقدي معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه در مراسم چهلمين روز شهادت سردار مدافع حرم شهيد شعبان نصيري در كرج، اظهار داشت: شهيد شعبان نصيري كسي بود كه 40‌سال بدون وقفه در ميدان مبارزه و جهاد حاضر شد و سرانجام به آرزوي خود كه همان شهادت بود، رسيد. وي با بيان اينكه «جهاد، شهادت و مبارزه» اسلام ناب شيعي را از غربت خارج كرد، بيان كرد: شهداي مدافع حرم پيش‌قراولان ارتش آزادي قدس شريف هستند.
سردار نقدي با بيان اينكه عده‌اي اينگونه القا مي‌كردند كه چرا بايد به سوريه برويم و به آنها كمك كنيم كه بايد اعلام كنيم كه فهم نداشتند و بصيرت‌شان عمق نداشت‌، گفت: هدف از تشكيل داعش ايجاد ناامني در مرزهاي ايران و ايجاد آشوب بود كه با شعار اهل سنت در پي ايجاد تفرقه در بين امت اسلام بودند تا به هدف خود برسند و وحدت مدنظر امام خميني(ره) را خدشه‌دار كنند. وي با اشاره به طعنه و كنايه افرادي كه اعلام مي‌كنند كه پاسداران و سرداران به دنبال منافع خودشان هستند، متذكر شد: اين افراد مي‌فهمند كه اين افراد بنا به ضرورت وارد عرصه اقتصاد شده‌اند، براي سازندگي بوده نه براي كسب منفعت شخصي و جيب خودشان و رسيدگي به روستاهاي محروم و كم‌برخوردار مدنظر بوده است. وي با بيان اينكه ورود سپاه پاسداران به عرصه اقتصاد و سازندگي به خاطر اين بود كه هيچ كشوري حاضر نشده كه دانش مورد نياز را در اختيار ما قرار دهد، عنوان كرد: بزرگ‌ترين سدها و تونل‌ها و بزرگ‌ترين و پيچيده‌ترين پل‌ها به دست همين پاسداران انقلاب اسلامي احداث شده است. معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه ‌با بيان اينكه ورود به فرهنگ و اقتصاد توسط سرداران براي كسب شهرت و ثروت نبوده است، تصريح كرد: بزرگ‌ترين سند بر حقانيت حركت سرداران و رزمندگان سپاه پاسداران همين شهادت است و به دنبال شهادت هستند. سردار نقدي ادامه داد: آنهايي كه منازلشان بالاي 10 ميليارد تا 50 ميليارد تومان است و ما تا به حال مانند اين را به جز كاخ شاهان نديده‌ايم، نمي‌توانند درك كنند كه انساني با اخلاص و فرماندهي و مديريت و كار اقتصادي، در خانه‌اش كل وسايل يك‌پنجاهم يك وزير ‌هم نيست و نمي‌توانند درك كنند و فكر مي‌كنند كه حتماً بايد چيزي به جيب بزنند و اين جا ديگر كسي نمي‌تواند حرفي بزند و اگر مرد هستيد بياييد. وي با بيان اينكه به ما تهمت مي‌زنيد كه در عرصه سياسي به دنبال مطامع سياسي و شهرت خودمان هستيم‌، متذكر شد: به ما به دروغ تهمت مي‌زنيد كه در عرصه اقتصاد به دنبال ثروت هستيم كه اين قسمت را شماها برديد و مال و ثروت در افراد دور و اطراف شما‌ست.
 نقدي افزود: بيايد و ببينيد كه در جنوب شرق كشور بسيجيان در دماي 60 درجه بالاي صفر چگونه در حال جنگ هستند تا تهران در امنيت باشد. ببينيد در زمستان در ارتفاع قنديل در ارتفاع شمال غرب كشور رزمندگان در دماي زير 40 درجه در زمستان در پايگاه‌هايي كه 15 متر زير برف هستند چگونه ايستاده و مقاومت مي‌كنند تا امنيت برقرار باشد، وگرنه هر روز بايد شاهد حادثه مي‌بوديم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار