کد خبر: 858544
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
مردم ايران و مسلمانان جهان با روز قدس امسال دوباره فلسطين را در صدر مسائل جهان اسلام نشاندند...
مرگ اسرائيل  با حکم جلودارداعش را ساختند تا كاري كنند كه موضوع مهم خاورميانه ديگر حق غصب شده مردم فلسطين نباشد و محور مقاومت به‌جاي ايستادن مقابل غاصبان صهيونيست، درگير تكفيري‌هايي شود كه با تدبير امريكا و پول آل سعود به جان برخي از مردم منطقه افتاده‌اند؛ اما صداي رهبر بزرگ انقلاب اسلامي 57 از گذر دهه‌هاي پر فراز و نشيب جهان اسلام به گوش مي‌رسد كه: «روز قدس، روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است، روز مقابله ملت‌هايي است كه در زير فشار ظلم امريكا و غيرامريكا بودند، روز قدس، روزي است كه بايد سرنوشت ملت‌هاي مستضعف معلوم شود بايد ملت‌هاي مستضعف در مقابل مستكبرين اعلان وجود بكنند...»
 
و مردم ايران اين روزها با غروري ملي و وحدتي كم نظير پس از شهادت 18 هموطنشان در عمليات گروه‌های تکفیری تروریستی  در تهران و انتقام موشك‌هاي ميان برد از تكفيري‌ها راهي راهپيمايي روز قدس شدند تا بگويند  این گروهک‌ها حواسشان را از صهيونيست‌ها منحرف نكرده است و همچنان بلندترين شعارشان مرگ بر اسرائيل است. تروريسم تكفيري به زودي پايان عمرش را تجربه خواهد كرد و از بين خواهد رفت و اين سرنوشت همه تروريست‌هاست؛ اسرائيل هم سرنوشتي جز آنچه بر سر داعش مي‌آيد، نخواهد داشت.
  
موشك‌هاي سپاه به استقبال موشك‌هاي مردمي!
راهپيمايي روز قدس امسال تهران نتوانست بي تأثير از پرتاب موشك‌هاي ايراني به سوي مقر داعش باشد و اوج اين حس خوب غرور ملي در چهارراه وليعصر به استقبال مردم رفت. جايي كه دو موشك از موشك‌هاي ميان‌برد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به نمايش درآمدند؛ مردم مستقيم و بي واسطه ذره‌اي از خدمت پاسدارانشان را به ملت مي‌ديدند. بسياري از مردم با سه فروند موشك بالستيك سپاه (از انواع ذوالفقار و قدر) عكس‌هاي يادگاري گرفتند و نيز توانستند شعارهايشان را روي آنها بنويسند. اين صحنه‌هاي «با هم عليه استكبار جهاني» را دنيا مي‌بيند و آنها هم مي‌دانند از اين حضور مردمي بيشتر از آن موشك‌ها بايد بترسند. مردم با ديدن سرلشكر جعفري، فرمانده كل سپاه از او به‌خاطر زدن مقر داعش با موشك‌هاي بالستيك تشكر مي‌كردند.
 ‌  
همه با هم مرگ بر اسرائيل
روشن است كه اصلي‌ترين شعار روز قدس «مرگ بر اسرائيل» است؛ آرزويي كه به نظر مي‌رسد تا تحقق آن سال‌هاي زيادي باقي نمانده است. دسته‌هاي مردمي همراه با مسئولان مختلف كشوري و لشكري با زبان‌هاي روزه‌دار فرياد مرگ بر اسرائيل سر دادند تا بگويند آزادي قدس شريف تا هميشه آرمان و هدف اول مردم مقاوم منطقه است.
 
راهپيمايي روز جهاني قدس امسال با شعار «روز جهاني قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامي، حمايت از مردم مظلوم فلسطين و زوال قطعي رژيم صهيونيستي» و با حضور بيش از 4هزار عكاس، خبرنگار و تصويربردار داخلي و خارجي در تهران و شهرهاي كل كشور برگزار شد. در تهران سخنران مراسم علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي بود. غيراز او حسن روحاني و صادق لاريجاني رؤساي قواي مجريه و قضائيه، محمود احمدي‌نژاد، اسحاق جهانگيري، سرلشكر باقري، سرلشكر فيروزآبادي، علي شمخاني، سرلشكر جعفري فرمانده كل سپاه، دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش، امير شاه‌صفي فرمانده نيروي هوايي ارتش، حجت‌الاسلام حجازي از اعضاي دفتر رهبري، محسن رضايي، محمدرضا عارف، سردار مومني جانشين فرمانده ناجا، حسين شريعتمداري، غلامحسين اژه‌اي معاون اول قوه قضائيه، حجت‌الاسلام منتظري دادستان كل كشور، آيت‌الله ري‌شهري، فرزندان رهبر انقلاب و بسياري ديگر از مسئولان و چهره‌هاي سياسي حضور داشتند. همچنين در قم آيت‌الله جنتي و سيد ابراهيم رئيسي در راهپيمايي حضور يافتند و آيت‌الله جوادي آملي در راهپيمايي مردم دماوند و مولوي عبدالحميد امام جمعه اهل سنت زاهدان در راهپيمايي مردم زاهدان حضور يافتند.
   
رژيم صهيونيستي مادر تروريسم است
علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي در سخنراني روز جهاني قدس در تهران اظهار داشت: در حافظه قرن اخير پديده‌اي شوم‌تر از ماجراي تأسيس رژيم صهيونيستي نداريم كه اين روند بر اساس نقشه شيطاني بود و جناياني مانند دير ياسين، غزه، كفر قاسم و صبرا و شتيلا و حرم ابراهيمي الخليل و آواره نمودن ملت از سرزمين خود را مرتكب شدند كه در تاريخ نظير ندارد.  وي افزود: صهيونيسم‌ گرچه خود را متكي به يهود كرده است اما حقيقت قضيه اين است كه اين يك دستاويز و يك دسيسه استعماري است، وگرنه يهود در ايران زندگي مي‌كنند و از صهيونيست‌ها بيزار هستند و در جهان هم يهودياني هستند كه صهيونيسم‌ها را محكوم مي‌كنند.
رئيس مجلس تصريح كرد: استعمارگران يك غده سرطاني در منطقه‌اي ايجاد كردند كه براي هميشه مسلمانان را درگير نگه دارند. رژيم اسرائيل مادر تروريسم است. تروريسم اسرائيل در مرزهاي بيروني هم نمود دارد و شهداي هسته‌اي ما در سال‌هاي گذشته نمونه‌اي از اقدامات تروريستي در خارج مرزهاست.  رئيس مجلس با اشاره به حمايت‌هاي امريكا از رژيم صهيونيستي عنوان كرد: امريكا هيچ‌گاه بحث حقوق‌بشر را در مورد رژيم صهيونيستي مطرح نكرد و حتي مي‌گويد امنيت اسرائيل امنيت امريكاست، شما نه تنها طرفدار تروريسم بلكه طرفدار مادر تروريسم هستيد.  وي تصريح كرد: سعودي‌ها بارها رؤساي جمهور امريكا را تشويق به حمله به ايران كرده‌اند، يكي از شاهان منطقه به ما گفت بوش پسر در سفري به كشور ما به تحريك سعودي‌ها گفت بايد به ايران حمله كنيم، اين امير به بوش گفت با ايران درگير نشويد، چون آنان شيعه هستند و ول نمي‌كنند و شما در باتلاق گير مي‌كنيد، 1400 سال پيش يكي از اينها (امام‌حسين (عليه‌السلام)) را شهيد كردند، اينها هر سال عزاداري مي‌كنند، اين يك قلم را خوب فهميدند، شيعيان ظالم را رها نمي‌كنند.
  
مردم ايران مي‌خواهند تروريسم را از بين ببرند
حسن روحاني، رئيس‌جمهور در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: قبل از هر چيز بايد از ملت بزرگ ايران تشكر كرد كه هر سال پرشورتر از سال‌هاي قبل در خيابان‌ها حضور پيدا مي‌كنند. پيام مردم در روز قدس پيام تنفر از رژيم صهيونيستي غاصب و اشغالگر و پيام حمايت از يك ملت مظلوم بزرگ در تاريخ است كه 70 سال مورد ظلم و ستم قرار گرفته است. روز جهاني قدس امسال اهميت ويژه ديگري نيز دارد، از يكسو به خاطر حضور تروريست‌ها در منطقه كه مورد حمايت صهيونيست‌ها هستند و مردم ما قاطعانه مي‌خواهند تروريسم را از منطقه بزدايند و بيرون برانند.
رئيس‌جمهور اظهارداشت: مسئله ديگر امريكاست. امريكايي‌ها همواره به فكر تجاوز به حقوق مردم بودند و امسال هم طرح‌هايي كه در سنا و مجلس نمايندگان عليه ملت ايران دارند، ملت ايران قاطعانه در اين راهپيمايي مي‌خواهد به امريكايي‌ها بگويد كه پاسخ قاطع آنها را دولت جمهوري اسلامي ايران خواهد داد و مسيري كه ملت ايران انتخاب كرده، ادامه مي‌يابد.
   
اقدام موشكي سپاه با اراده رهبري بود
امير دريابان علي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي در حاشيه راهپيمايي با اشاره به حمله موشكي اخير سپاه به مواضع داعش در سوريه، درخصوص تصميم‌گيري در اين باره نيز تأكيد كرد: تصميم‌هاي تأثيرگذار در امنيت ملي كه در شوراي عالي امنيت هدايت مي‌شود و روي آن تصميم گرفته مي‌شود توسط مقام معظم رهبري به اين شورا ارجاع شده و با همدلي و وحدت ميان قوا و نهادها اين موضوعات در شورا به تصويب مي‌رسد كه اين موضوع نيز اينگونه بود و شورا بدون اذن رهبري تصميمي نمي‌گيرد. پس هر دو سخن درست است؛ تصميم حمله موشكي با اراده رهبر معظم انقلاب و مصوبه شوراي عالي امنيت ملي صورت گرفت.
   
اسرائيل بايد تاوان حمايت از النصره را بدهد
سرلشكر محمدحسين باقري، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در حاشيه راهپيمايي روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله موشكي سپاه به مواضع داعش در سوريه گفت: اين حمله موشكي مصداق اساسي مبارزه با تروريسم است و موجب وحشت تروريست‌ها، حاميان آنها و صهيونيست‌ها مي‌شود. البته كساني كه از تروريست‌ها حمايت مي‌كنند بايد تاوان آن را هم بدهند. اينكه رژيم صهيونيستي جبهه‌ النصره را در داخل ديوارها‌ي خود تجهيز، آموزش و نگهداري مي‌كند بايد تاوان آن را هم بپردازد. بنابراين وقتي ايران يكي از مراكز تروريست‌ها را مورد هدف قرار مي‌دهد اسرائيل بايستي بترسد و حتي كساني كه از اين تروريست‌ها حمايت مي‌كنند هم بايد وحشت كنند.
 
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در خصوص حاشيه‌هاي به وجود آمده مبني بر فرمان حمله موشكي سپاه به مواضع داعش گفت: اجراي عمليات عليه تروريست‌ها پيشنهاد سپاه و نيروهاي مسلح بود و شوراي عالي امنيت ملي از آن استقبال كرد كه سپس اين موضوع طبق سلسله مراتب نيروهاي مسلح و فرماندهي مقام معظم رهبري تصميم‌گيري و اجرا شد. بايد به اين گونه سخنان خاتمه داد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
اقایان روحانی ومطهری آب بروی آتش بریزید نه بنزین. خودکرده را تدبیر نیست.کسی که بادبکارد طوفان دروخواهد کرد ملت را با تفنگ تهدید نکنید شاه هم تفنگ داشت ملت تفنگ را از دستش بدر آورد اگر خونی بریزید اوضاع دیگر قابل کنترل نیست اینقدر سخنان دوپهلو التهاب آفرین وتنش آفرین نزنید ازسال 59درس بگیرید اینقدر 24میلیون رای 24میلیون رای نکنید کشور 80میلیون نفراست ملت رابا همین آرا شبه ناک منزجر کردید مسکن مهر را نیمه تمام درسال 92تحویل گرفتید پس از گذشت 4سال هنوز نیمه تمام است وهمش از معصومین صحبت میکنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار