کد خبر: 858352
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
اطلاعيه روابط عمومي كل سپاه:
روابط عمومي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه‌اي با تشريح بخشي از جزئيات عمليات موشكي ضد تروريست‌هاي تكفيري تأكيد كرد: عمليات «ليله‌القدر» در سلسله مراتب نظامي و تحت امر فرماندهي معظم كل قوا انجام پذيرفت.
به گزارش سپاه‌نيوز، روابط عمومي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه شماره 2 خود، بخشي از جزئيات عمليات موشكي «ليله‌القدر» ضد تروريست‌هاي تكفيري را تشريح كرد.  متن اين اطلاعيه به شرح زير است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
با قدرداني از حمايت‌هاي قابل ستايش ملت شريف و قهرمان ايران از اقدام غرورانگيز و اقتدارآميز‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اجراي عمليات موشكي «ليله‌القدر» ضد مركز فرماندهي و مواضع تروريست‌هاي تكفيري در استان ديرالزور سوريه، بخشي از جزئيات اين عمليات اعلام مي‌گردد:
 
1ـ عمليات موشكي «ليله‌القدر» در سلسله مراتب نظامي و با هماهنگي ستاد كل نيروهاي مسلح و تحت امر فرمانده معظم كل قوا(مدظله‌العالي) انجام پذيرفت.
2ـ كليه مراحل شناسايي و جمع‌آوري اطلاعات پيرامون وضعيت مقرها و موقعيت تروريست‌هاي تكفيري در منطقه ديرالزور، صرفاً توسط عوامل ميداني نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرايندي دقيق و مطمئن صورت پذيرفت و در اختيار نيروي هوافضاي سپاه قرار گرفت.
3ـ نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مبتني بر اشراف اطلاعاتي حاصله، عمليات موشكي «ليله‌القدر» را طراحي و با شليك شش فروند موشك ميان‌برد زمين به زمين به سمت اهداف تعيين شده در ديرالزور سوريه به مرحله اجرا در آورد.
4ـ در اين عمليات موفق، بيش از ۱۷۰ تروريست تكفيري از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر موثر آنان به هلاكت رسيده و علاوه بر مجروحيت تعدادي ديگر از تروريست‌ها، تلفات سنگيني بر ادوات، تجهيزات و سامانه‌هاي آنان وارد گرديد.
در پايان به ملت انقلابي و غيرتمند ايران و آحاد علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامي اطمينان داده مي‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به فضل الهي تحت فرماندهي فرمانده معظم كل قوا در صيانت از اقتدار و امنيت ملي كشور و مقابله با تهديدات دشمنان، لحظه‌اي درنگ نكرده و جبهه بدخواهان ميهن اسلامي را به سختي مجازات خواهد كرد.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
0
یقینا هر اقدامی از سپاه با نظر فرماندهی کل قوا صورت می گیرد حالا اینکه برخی با دست و پا زدن می خوان این حرکت رو به نام خودشون بزنند و خودشون رو در عرض فرماندهی کل قوا جا بزنند نمی دونم معنیش چیه؟ !!!
فریادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
برادران ما درسپاه پاسداران افتخار ماست وخاری در چشم دوشمنان اسلام وجمهوری اسلامی ایران در داخل وخارج از کشور است واین سربازان ولایت ریشه رژیم جعلی اسرائیل را خواند خشکاند.وانشاء الله این رژیم کودک کش نابود خواهد شد ودر روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل مردم مسلمان وروزه دارایران اسلامی لرزه بر اندام دشمنان اسلام وقرآن خواهد انداخت. در انتظار فرج امام عصر(عج)با نابودی اسرائیل وآمریکا خواهیم ماند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار