کد خبر: 858349
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
وزير اطلاعات در پيامي به سردار جعفري:
وزير اطلاعات در پيامي به فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام كرد: حمله موشكي سپاه، اشراف و اقتدار عملياتي و اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران را به رخ جهانيان كشيد.
 
به گزارش ايرنا، در بخشي از پيام حجت‌الاسلام سيد محمود علوي آمده است: خداوند قادر را شاكريم كه عمليات غرور‌آفرين و موفقيت‌آميز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در موشكباران مقر فرماندهي داعش موجب رضايت خاطر مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، امت شهيد‌پرور، خانواده‌هاي معظم شهدا، به ويژه خانواده شهداي 12 ماه مبارك رمضان تهران و مدافعين حرم شد. وي افزوده است: بي گمان، اين پيام روشن و عمليات هوشمندانه، خواب خوش استكبار جهاني و صهيونيسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومايه منطقه‌اي آنان را آشفته ساخت و بار ديگر اشراف و اقتدار عملياتي و اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران را به رخ جهانيان كشيد. وزير اطلاعات از درگاه خداوند متعال موفقيت روزافزون فرمانده كل سپاه و پاسداران غيور در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و جبهه مقاومت تحت فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) را خواستار شد.

منبع: ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
0
درود بر وزیر اطلاعات درود بر سپاه و بسیج و ارتش و نهادهای نظامی و انتظامی و مرزبابان ومرزداران و سربازان گمنام وحدت خودرا حفظ کنید تا ایران اسیب نبیند وطنم ایران چوایران نباشد تن من مباد بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار