کد خبر: 858128
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
سردار غيب‌پرور در هفدهمين مراسم قدرداني از ورزشكاران جوانمرد:
اسلاميت و تمدن كهن و انقلابي بودن سه شاخصه اصلي شناسنامه ايرانيان است و وقتي ما مي‌گوييم مسلمانيم و تمدن ديرينه داريم، بايد سلسله رفتارهايي داشته باشيم كه اسلام و تمدن ما را نشان دهد.
اسلاميت و تمدن كهن و انقلابي بودن سه شاخصه اصلي شناسنامه ايرانيان است و وقتي ما مي‌گوييم مسلمانيم و تمدن ديرينه داريم، بايد سلسله رفتارهايي داشته باشيم كه اسلام و تمدن ما را نشان دهد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بسيج سردار غيب‌پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در هفدهمين مراسم قدرداني از ورزشكاران جوانمرد در حوزه هنري با اشاره به عمليات موشكي سپاه عليه مواضع داعش در سوريه اظهارداشت: سيلي جانانه‌اي توسط فرزندان ملت ايران به امريكا و تكفيري‌ها ‌زده شد. البته اين صرفاً يك عمليات نظامي نبود بلكه يك پيام روشن بود. ايران جايي نيست كه به قول فرمايش رهبري، بيايند و ترقه بازي راه بيندازند.  وي با اشاره به حوادث تروريستي تهران گفت: يك گروه خدانشناس به نام اسلام مردم را به خاك و خون مي‌كشند؛ البته ملت ما اين قضايا را زياد تجربه كرده است؛ ما از ابتداي انقلاب به خاطر مظلوميت و آرمان خواهي‌مان، هزينه داده‌ايم. هر قطره خوني كه از مردم شريف ما ريخته مي‌شود، دل انسان را داغدار مي‌كند اما اگر به كلان قضيه نگاه كنيم، اگر تزريق خون شهدا به پيكره نظام و انقلاب نبود، سربلندي امروز را نداشتيم.  غيب‌پرور اسلاميت، تمدن كهن و انقلابي بودن را به عنوان سه شاخصه اصلي شناسنامه ايرانيان دانست و گفت: وقتي ما مي‌گوييم مسلمانيم، بايد رفتاري متناسب با اسلام داشته باشيم. وقتي مي‌گوييم تمدن ديرينه داريم، بايد سلسله رفتارهايي داشته باشيم كه آن تمدن را نشان دهد و عدم رويارويي ورزشكاران ما با نمايندگاه رژيم صهيونيستي بيانگر و نشانگر هر سه شاخصه است.  رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: اسلام به ما مي‌گويد، سر و كاري با ظلم نداشته باشيد؛ اسلام به ما سرافرازي و زندگي آزاد در چارچوب دين خدا را ياد داده است. ايراني، گردن فراز است و اهل ظلم نيست. شرق و شمال آفريقا اسلامش را مرهون شماست؛ در هيچ جايي از آفريقا پيدا نمي‌كنيد كه ايرانيان رفته باشند و چپاول و گردن كشي كرده باشند.  وي افزود: ايراني جماعت و انقلاب ظلم را نمي‌پذيرد. انقلاب ما را بلند كرد يا د داد كه توسري خور نباشيم و ظلم را نپذيريم. حاضر نشدن ورزشكاران ما در مواجهه با ورزشكاران رژيم صهيونيستي، حالتي التهابي نيست و حتما فلسفه و منطقي دارد و براي خودش مستدل است. هشت سال دفاع مقدس دفاع از ناموس و مكتب و قرآن بود؛ كجاي وصيت نامه شهدا را پيدا مي‌كنيد كه در آن از اسلام، كربلا، امام حسين و حضرت زينب نگفته باشند.  غيب‌پرور تصريح كرد: بسيج متعلق به يك گروه نيست و متعلق به همگان است. بسيج، ميان لايه‌هاي گوناگون مردم مشاع است. هر اتفاقي كه بتواند به بالندگي مردم كمك كند، حتماً نوكري خواهيم كرد و آمادگي داريم به دولت كمك كنيم. بسيج اقيانوسي از همه انديشه‌هاي ناب و همه توانمندي‌ها است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار