کد خبر: 857867
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
رئيس قوه قضائيه:
نيروهاي امنيتي، وزارت اطلاعات و سپاه بايد توجه داشته باشند كه چه كساني از داخل به دشمن چراغ سبز نشان مي‌دهند. كساني كه با دشمن همكاري مي‌كنند برخي محاربند و برخي مفسد في الارضند و بايد اقدامات آنها به دقت مورد توجه قرار گيرد.
به گزارش اداره كل روابط عمومي قوه قضائيه، آيت‌الله آملي لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي با اشاره به در پيش بودن روز جهاني قدس، اين روز را نماد اعلام مظلوميت ملت فلسطين و جنايات رژيم صهيونيستي برشمرد و اظهار كرد: امروز كشورهاي سلطه تلاش مي‌كنند كه با ايران هراسي، توجه جهان اسلام را از دشمن قديمي و واقعي‌اش يعني رژيم صهيونيستي برگردانند و نگاه‌ها را معطوف به ايران كنند. اين جنايتي است كه توسط امريكا و اذناب آن در جهان اسلام صورت مي‌گيرد. بر همين اساس همگي موظفيم با گراميداشت روز جهاني قدس و حضور باشكوه در راهپيمايي اين روز، توطئه رژيم صهيونيستي و كشورهاي سلطه را خنثي كنيم و اين روز را به عنوان نماد عظيم وحدت جهان اسلام در برابر دشمن حقيقي مسلمانان مطرح كنيم.
 
رئيس قوه قضائيه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تصويب تحريم‌هاي جديد سناي امريكا عليه جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: دشمني‌هاي امريكا كه جلوه‌هاي متعددي دارد روز به روز تشديد مي‌شود و گروهي كه در حال حاضر در رأس قدرت اين كشور قرار گرفته‌اند گرچه در اصل مواضع با اسلاف خود مشتركند اما در ابراز دشمني صريح‌ترند. آيت‌الله آملي لاريجاني يكي از مظاهر اين دشمني‌ها را سخنان غيرديپلماتيك و خارج از عرف وزير امور خارجه امريكا در روزهاي اخير عنوان كرد كه گفته است: ما بايد جمهوري اسلامي را در زمينه انرژي هسته‌اي و توليد سلاح اتمي مهار كنيم و همچنين از گروه‌هايي كه در داخل ايران وجود دارند براي تغيير مسالمت‌آميز قدرت و حكومت اين كشور استفاده و حمايت كنيم.
 
وي چنين اظهاراتي را بسيار بد و توهين‌آميز توصيف كرد و با تأكيد بر لزوم پاسخ قاطع به چنين اظهاراتي تصريح كرد: متأسفانه عده‌اي در داخل كشور به دشمنان چراغ سبز نشان مي‌دهند و با ارسال برخي سيگنال‌ها موجب ايجاد طمع در دشمنان مي‌شوند. برخي از اين افراد محاربند و برخي مفسد في الارضند و بر اين اساس نيروهاي امنيتي به ويژه وزارت اطلاعات و سپاه بايد كاملاً هوشيارانه، اين قبيل گروه‌ها را رصد و كشف كنند. قوه قضائيه نيز بدون هيچ‌گونه هراسي از هياهوها و تبليغات مدعيان حقوق بشر با اين افراد برخورد خواهد كرد. آيت‌الله آملي لاريجاني با تأكيد بر لزوم هوشياري هر چه بيشتر نيروهاي امنيتي و قضات شريف دستگاه قضايي براي رديابي نفوذ دشمن گفت: خطر نفوذ در ايام اخير تشديد شده است و همه دستگاه‌هاي مرتبط بايد ابعاد مختلف اين نفوذ را تحت نظر داشته باشند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
0
0
اگر چنین است، چرا قضیه جاسوس عضو تیم هسته‌ای به فراموشی سپرده شده!‌ حتماً منتظرید مانند بدهکار ۳۰۰۰ میلیاردی(...یری)، از کشور فرارش دهند!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار