کد خبر: 857865
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
تحسین دوستان خالص، دوستان نگران و حتی دشمنان از خونخواهی بالستیک‌های سپاه
آن شبي كه ايران غمگين حملات تروريستي داعش و خون ريخته مردم بي گناهش بود، اينجا در قلب پايتخت جمهوري اسلامي مردي بود كه با اقتدار به مردمش گفت «اينها ترقه بازي است»...
نویسنده: کبری آسوپار 
 
آن شبي كه ايران غمگين حملات تروريستي داعش و خون ريخته مردم بي گناهش بود، اينجا در قلب پايتخت جمهوري اسلامي مردي بود كه با اقتدار به مردمش گفت «اينها ترقه بازي است» و گفت «اينها كوچك‌تر از آن هستند كه بتوانند در اراده ملّت ايران و مسئولان كشور اثري بگذارند» و گفت «ان‌شاءالله كلَك اينها كنده خواهد شد.» ‌همان شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيانيه داد؛ بيانيه‌اي همراه با وعده انتقام: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ثابت كرده است ريخته شدن هيچ خون پاكي را بدون انتقام نمي‌گذارد» و گفت كه «به ملت ايران اطمينان مي‌دهد براي صيانت از امنيت ملي كشور و حفاظت از جان مردم عزيز لحظه‌اي درنگ نخواهد كرد. » بعضي‌ها فكر كردند پاسداران انقلاب اسلامي دارند براي دشمن رجز مي‌خوانند...
 
از 17 خرداد تنها 11 روز گذشت و دقيقاً ساعتي پس از آنكه رهبر انقلاب اسلامي در جمع خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم و مرزبانان و شهداي امنيت كشور از سيلي‌اي گفت كه « آنها خواسته‌اند به ملّت ايران سيلي بزنند، [ولي] ملّت ايران به آنها سيلي زده؛ شما ببينيد از اوّل انقلاب، [تعداد] اين كساني كه در آرزوي نابودي جمهوري اسلامي بودند و حالا از اين دنيا با حسرت و با ناكامي رفتند در اعماق جهنّم، چقدر است. بعد از اين هم همين‌جور خواهد بود. اين را همه بدانند -هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستاني كه گاهي دلشان مي‌لرزد بدانند- كه جمهوري اسلامي مستحكم ايستاده است و بدانيد آنها نمي‌توانند به ما سيلي بزنند، ما به آنها سيلي خواهيم زد.» شش موشك بالستيك ميان‌برد از كردستان و كرمانشاه به قلب مقر داعش شليك شد و به هدف خورد تا دنيا بداند چرا جمهوري اسلامي حملات تروريستي تهران را ترقه بازي مي‌داند... و ناگاه فضاي خبري دنيا را همين شش موشك كه قطره‌اي از درياي انبار موشكي مردم ايران است، منفجر كرد. كمتر از دو هفته بعد از حملات تروريستي تهران، ايراني‌ها باز به صدر اخبار رسانه‌هاي جهان آمدند؛ اين بار با سيلي انتقام. ضربه‌اي كه بر صورت داعش نواخته شد، اما صدايش را ديگران هم شنيدند. ديگراني كه تروريسم تكفيري زاييده حمايت‌هاي آنان است.
 
چرا ديرالزور؟
شش موشك بالستيك ميان برد و نقطه زن ذوالفقار و قيام يك شنبه شب از كردستان و كرمانشاه، از همان سرزمين‌هايي كه تكفيري‌ها ابلهانه فكر كردند آغاز خوبي براي نفوذ به ايران است، به سوي ديرالزور شليك شد؛ جايي كه مقرّ فرماندهي و مراكز تجمع و پشتيباني و ساخت خودروهاي انتحاري تروريست‌هاي تكفيري بود. ديرالزور در مرز عراق و سوريه قرار دارد؛ جايي كه به خوبي توانسته بود همزمان فراريان داعش از موصل و نيز حلب را پناه دهد و تبديل به مقر پشتيباني اقدامات تروريستي داعش شود. از همين رو با توجه به اجتماع پرتعداد تكفيري‌ها در ديرالزور، سپاه اين نقطه را انتخاب كرد. منابع محلي از سوريه گفتند كه بر اثر حمله موشكي شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به منطقه ديرالزور سوريه، يكي از فرماندهان عالي‌رتبه گروه تروريستي داعش به هلاكت رسيده است. گفته شده، نام اين فرمانده عالي‌رتبه داعش «سعد‌الحسيني» معروف به ابوسعد است كه تابعيت عربستاني داشته است.
  
مخابره آنلاين تصاوير اصابت موشك‌ها
سردار اميرعلي حاجي‌زاده، فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پس از حمله موشكي سپاه به مقر داعش گفت: اگر تروريست‌ها به شرارت ادامه دهند نتيجه پرهزينه‌اي برايشان رقم خواهد خورد. دشمنان بايد بدانند تهران، لندن و پاريس نيست که  منفعل بماند  و اين يك كار كوچكي بود كه انجام شد و اگر دست از پا خطا كنند ضربات مهلك‌تر بر سر آنها فرود خواهد آمد.  فرمانده نيروي هوافضاي سپاه اظهار داشت: اين موشك‌ها از ايران شليك شد و بر فراز عراق عبور كرد و در سوريه فرود آمد و توسط هواپيماهاي بدون سرنشيني كه از اطراف دمشق به پرواز درآمده بودند بر فراز ديرالزور اصابت‌ها را به صورت همزمان براي ما در ايران مخابره مي‌كرد. تمام موشك‌ها دقيقاً به محل مورد نظر اصابت كرد.
وي افزود: شناسايي و احاطه اطلاعاتي اين تروريست‌ها به خودي خود يك دنيا مسئله است و شليك اين موشك‌ها از فاصله 700 كيلومتري و نشاندن روي يك ساختمان كوچك، خودش يك پيام است و آنها مي‌فهمند عيار ايراني‌ها كجاست.
  
پيام ما را حاميان بين‌المللي و منطقه‌اي تروريست‌ها درك كنند
سردار رمضان شريف، سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به شليك شش فروند موشك به مواضع داعش در ديرالزور سوريه، گفت: براساس اطلاعات موثق، عمليات موشكي ضدداعش موفقيت‌آميز بوده و موشك‌هاي سپاه مقرهاي فرماندهي و مراكز تسليحاتي داعش در ديرالزور را درهم كوبيد. شليك از دو استان عمدتاً سني‌نشين به‌سمت مراكز تروريست‌هاي داعش، حاوي پيام وحدت همه ايرانيان در مقابل تروريست‌ها است.  سردار شريف تأكيد كرد: عمليات موشكي سپاه تنها گوشه بسيار كوچكي از قدرت تنبيهي ايران عليه تروريست‌ها و دشمنان بوده است. حاميان بين‌المللي و منطقه‌اي تروريست‌ها بايد پيام هشدارآميز عمليات موشكي را درك كنند.
   
پاسخي كوبنده‌
اميراحمدرضا پوردستان، جانشين فرمانده كل ارتش نيز با اشاره به عبارت قرآني «و ما رميت إذ رميت و لكنّ الله رمي» اظهار داشت: ديشب دنيا مشاهده كرد كه با خشم مقدس و كنترل شده فرزندان مدافع ملت در قالب موشك‌هاي «ذوالفقار»، توفاني مهيب و ويرانگر بر سر لانه‌ها و مخفيگاه‌هاي خفاشان داعشي باريدن گرفت.
وي ادامه داد: اين موشكباران محدود، هم رونمايي از بخشي از توان تهاجمي و بازدارندگي پشيمان‌كننده فرزندان ولايت است و هم پاسخي كوبنده و بيدارباش به آناني است كه با شيطنت و بلندپروازي‌هاي جاهلانه، قصد آتش افروزي دارند.  پوردستان تأكيد كرد: دنيا بداند، براي دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روي ماشه و پاي ما آماده رفتن است. دفاعي كه ديگر به مرزهاي جغرافيايي كشور محدود نبوده و هر جا كه تهديد باشد ميدان عمل ماست.
  
توانمندي موشكي ايران در مسير  ريشه‌كني تروريسم
محمد جواد ظريف، وزير خارجه كشورمان در حساب توئيتري خود در واكنش به حملات موشكي سپاه توييتي به زبان انگليسي نوشت كه ترجمه آن چنين است: توانمندي موشكي ايران در جهت حفاظت از شهروندان خودمان و كاملاً قانوني است و نبرد جهاني براي ريشه‌كن كردن داعش و تروريسم افراط‌گرا را پيش مي‌برد.
 
پاسخ دندان‌شكن ايران مقدمه كار است
حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي، توليت آستان قدس رضوي در جلسه تفسير قرآن با اشاره به عمليات موشكي سپاه پاسداران عليه داعش اظهار داشت: پيام عمليات اخير آن است كه اگر تلاش‌ها براي ناامني ايران ادامه يابد، هيچ نقطه امني در اين عالم براي تروريست‌ها و حاميان مستكبر آنها باقي نخواهد ماند. عده‌اي با پول‌هاي آل سعود و نقشه مستكبران امريكايي سعي كردند تهران را به ناامني بكشانند؛ امروز نيز پاسخ دندان شكن آن اقدام را ديدند و اين مقدمه كار است.
 
توليت آستان قدس رضوي همچنين تصريح كرد: جوانان اين كشور، بنيه دفاعي را آنچنان قوي كردند كه ديروز حدود 700 كیلومتر آن طرف‌تر مواضع تروريست‌ها هدف قرار گرفت و اگر لازم شد شايد هزاران كيلومتر آن طرف تر هم بروند. اين اقدام پيام روشني براي تروريست‌ها و حاميان مستكبر آنها چه سعودي و چه غيرسعودي دارد، تضعيف بنيه دفاعي كشور از ناحيه هر كسي كه باشد، امري ناپسند است.
 
حمله موشكي از رهگذر اتحاد
محمدرضا عارف، رئيس شوراي عالي سياست‌گذاري اصلاح‌طلبان در صفحه شخصي خود درباره حمله موشكي سپاه پاسداران به مواضع تروريست‌ها در ديرالزور سوريه، نوشت: اقتدار نظامي جمهوري اسلامي ايران نشان از پشتوانه قوي مردمي است كه جز با وحدت و همدلي خانواده انقلاب ميسر و قابل دوام نيست. حمله موشكي سپاه پاسداران به مقر داعش در پاسخ به عمليات كور تروريستي اين گروهك از رهگذر همين اتحاد و با هم بودن ميسر شد و پاسخي بود به بدخواهان ايران اسلامي كه در آرزوي ايجاد تنش و درگيري در داخل كشور ما نباشند، چرا كه ملت بزرگ ايران با حمايت از نيروهاي نظامي و امنيتي خود اجازه تجاوز به متجاوزان را نخواهد داد.
   
ايران مرحله جديد مقابله با تروريست‌ها را آغاز كرده است
كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس شوراي اسلامي هم بيانيه‌اي صادر كرد. در بخشي از اين بيانيه آمده است: بدون ترديد با اين اقدام به هنگام و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كه هديه ارزشمندي به خانواده‌هاي معظم شهداي حادثه تروريستي اخير و همه ملت بزرگ ايران بود، جمهوري اسلامي ايران مرحله جديد و بسيار مهمي را در مقابله با تروريست‌هاي مورد حمايت امريكا و هم‌پيمانان منطقه‌اي اين كشور آغاز كرد.
پيام آشكار اين اقدام، اضافه بر ضربه مهلكي كه بر بدنه شجره خبيثه داعش و ديگر گروهك‌هاي تروريستي در مركز آنها در خاك سوريه ديرالزور وارد شد، هشدار جدي به حاميان تروريست‌ها بود كه هرگونه طراحي و توطئه آنها از اين به بعد اضافه بر اينكه در داخل كشور قدرتمندانه سركوب خواهد شد، در صدها كيلومتر دورتر از خاك ايران اسلامي سركوب خواهد گرديد. پيام ديگر اين اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به كنگره امريكا بود كه ما هيچ‌گونه ارزشي براي اين مصوبات ضد ايراني كنگره قائل نيستيم.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
صد افرین این است علم این است هوشیاری این است وطن پرستی این است حفاظت از کشور این است جلوگیری از جنگ این است مذاکره با قلدر این است عشق ملی و این است افتخار ملی این است تودهنی به برجام
منتظران ظهور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
خیلی خوشحال شدیم و از خوشحالی گریه امان گرفت . آ فرین و درود به بچه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی . خداوند سلامتی و طول عمر به این عزیزان و خانواده های آنها عطا فرماید و اجرشان با خداوند متعال
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
خدا قوت برادر
کارگرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
0
به بعضیها بگوئید؛این است زبان قابل فهم برای دنیای استکبار .این است زبانی که آمریکا می فهمددیگر نمی تواندبه هواپیمای مسافربری ایران حمله کند؛ این است زبان انقلابی و قابل فهم برای همه دنیا؛؛ لبخند ملتمسانه به دشمن زبان ترسوهاست ، نه زبان حق طلبان با غیرت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار