کد خبر: 857811
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
وزارت كشور در خصوص انتشار مطالب خلاف واقع در حوزه امنيت داخلي اطلاعيه‌اي صادر كرد.
به گزارش مهر، وزارت كشور در خصوص انتشار مطالب خلاف واقع به نقل از افراد غيرمسئول در حوزه امنيت داخلي اطلاعيه‌اي صادر كرد. متن اين اطلاعيه بدين شرح است:
همانگونه كه در اطلاعيه‌هاي وزارت اطلاعات و نيروي زميني سپاه پاسداران اعلام شد در روزهاي اخير با عنايت به خداوند متعال و مجاهدت نيروهاي اداره كل اطلاعات سيستان و بلوچستان و مجموعه نيروهاي تحت كنترل قرارگاه قدس سپاه پاسداران يك شبكه تروريستي در شرق كشور در دو مرحله در منطقه عمومي چابهار و قصرقند استان سيستان و بلوچستان مورد هدف قرار گرفت و كاملاً منهدم شد. در اين رابطه تعدادي از اعضاي گروهك به هلاكت رسيده و برخي نيز دستگير شدند و مقادير قابل ملاحظه‌اي اسلحه، مهمات و تجهيزات و امكانات انفجاري از آنها كشف و ضبط شد. براساس اطلاعات به دست آمده از اسناد و مدارك و اظهارات عناصر دستگير شده اين تيم به دنبال اهداف ضد امنيتي در نقاط خاصي در استان سيستان و بلوچستان بوده كه با اقدام بهنگام و شهادت‌طلبانه نيروهاي مدافع امنيت كشور، ناكام ماندند.
اما در برخي رسانه‎ها به نقل از افراد غيرمسئول در حوزه امنيت داخلي مطالبي انتشار يافت (از جمله اينكه اهداف گروه تروريستي فوق شب‌هاي قدر در تهران عنوان شده است) كه خلاف واقع بوده و بيان اينگونه مسائل كه مبتني بر اطلاعات درست و صحيح نبوده، صرفاً موجب تشويش افكار عمومي مي‌شود، لذا از تمامي هموطنان عزيز درخواست مي‌شود نسبت به پيگيري اينگونه اخبار از كانال‌هاي رسمي و قانوني اهتمام داشته و ساير مباحث مطروحه از طريق افراد يا رسانه‌هاي غير‌مطلع و مسئول را مورد توجه قرار ندهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار