کد خبر: 857805
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»
فلاحت‌پيشه گفت: امريكايي‌ها به دنبال تحريم ايران به خاطر توان موشكي آن هستند و اكنون حتما پيام آشكاري را خواهند گرفت و رعب راهبردي آنها هم ادامه دارد و هنوز نتوانستند بعد از 17 ساعت از عمليات يك موضع را اتخاذ كنند.
موشك‌هاي سپاه پيامي آشكار براي واشنگتن، تل‌آويو و رياض داشتجوان‌آنلاين: حشمت‌الله فلاحت‌پيشه، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه گفت: اين اقدام مقتدرانه سپاه اقدامي است كه سه پيام كوتاه برد، ميان‌برد و دور برد به همراه دارد؛  پيام كوتاه برد آن براي داعش و تروريست‌هايي است كه در ديرالزور جمع شده بودند، آنها در موصل و حلب راهبردشان تشكيل دولت اسلامي عراق و شام بود كه با شكست‌هاي اخير، در سوريه استحكامات جديدي را شكل دادند و به سمت اقدامات تروريستي ايذايي برنامه‌ريزي مي‌كردند.
 
فلاحت‌پيشه ادامه داد: تروري كه در مجلس شوراي اسلامي و مرقد امام (ره) شكل گرفت در همين منطقه ديرالزور طراحي شده بود، اقدام اول عليه داعش بود كه يك اقدام كوبنده بود با نقطه‌زني كه صورت گرفت. هدف دوم، هدف ميان‌برد در پاسخ آشكار به منطقه صهيونيستي مثل رژيم عربستان بود كه دنبال ناامن سازي جمهوري اسلامي ايران بودند و ادعاهايي را مطرح كرده بودند.
 
وي افزود: اگر ما يك نقطه پرگار را در كرمانشاه بگذاريم و اهداف ديگر را در قالب آن شناسايي كنيم نشان مي‌دهد كه هيچ‌كدام از اين كشورها كه ادعايي را عليه ايران مطرح مي‌كنند از معرض توان موشكي ايران دور نيستند و ايران مي‌تواند به راحتي آنها را مورد هدف قرار دهد. همين سكوتي كه غربي‌ها تاكنون داشته‌اند نشان‌دهنده رعب راهبردي آنها در اين رابطه است.
 
 
اين عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به پيام دور برد حمله موشكي ايران به مقر تروريست‌ها گفت: پيام دور برد اين اقدام مقتدرانه براي ايالات متحده امريكاست كه بايد بداند موشك‌ها جزوي از عرق ملي ايران است و به موشك‌هاي خود افتخار مي‌كنند.
 
وي اظهار كرد: كشور ما فقر و ظلم تجهيزاتي را در زمان جنگ تجربه كرده، بنده به عينه به عنوان كسي كه اكنون در كرمانشاه هستم به ياد دارم در دوران جنگ ما هر دو هفته يك موشك به بغداد مي‌زديم و اين در حالي بود كه عراقي‌ها روزي 30 موشك به تهران شليك مي‌كردند اما اكنون ايرانيان با تمام خود اتكا با شهرهاي موشكي كه دارند مي‌توانند هر هدف راهبردي را بزنند.
 
فلاحت‌پيشه تاكيد كرد: امريكايي‌ها به دنبال تحريم ايران به خاطر توان موشكي آن هستند و اكنون حتما پيام آشكاري را خواهند گرفت و رعب راهبردي آنها هم ادامه دارد و هنوز نتوانستند بعد از 17 ساعت از عمليات يك موضع را اتخاذ كنند.
 
 
وي در پايان گفت: اين سه پيامي است كه وجود دارد و ايرانيان نشان دادند كه اگر امنيت ملي آنها تهديد شود از حالت حمايت مستشاري هم ارتقا پيدا مي‌كنند و حضور خود را به حضور عملياتي تبديل مي‌كنند. اين اولين عملياتي بود كه دنيا را در سكوت تاييد آميزي فرو برد و هم اكنون هم رسانه‌هاي غربي تاييد و تقدير كردند و حتي به امريكا گفتند ايرانيان هستند كه به طور واقعي با تروريست‌ها مي‌جنگند. ايران نهايت قدرت خود را در حوزه امنيت نشان داد.
 
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار