کد خبر: 857769
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
فرماندار خرم‎آباد گفت: حوزه بهداشت این شهرستان با وضع مطلوب فاصله زیادی دارد.

اسد عبدالهی ادامه داد: روزگاری در این شهر بیشترین جمعیت پزشکان مربوط به اطبای هندی و پاکستانی بود اما امروز هیچ محدودیتی در زمینه پزشک عمومی و حتی متخصص در خرم آباد احساس نمیشود و این خود نمونهای از پیشرفتهای قابل توجه این شهرستان در عرصه بهداشت و درمان است.

وی به دلایل محقق نشدن همه اهداف درمانی پرداخت و ادامه داد: در این خصوص باید به دو عامل مهم نوع نگاه فرهنگی به حوزه درمان و کمبود منابع و اعتبارات کافی اشاره کرد.

عبدالهی در خصوص محدودیتهای اعتبارات مالی افزود: اینکه در بحث تامین منابع مشکلاتی داریم بر کسی پوشیده نیست اما هنر مسئولان ما باید در استفاده بهینه از همین منابع محدود تعریف شود.

فرماندار خرم آباد از تشکیل یک تیم کارشناسی در آینده نزدیک خبر داد و کار ویژه آن را رصد کردن کیفیت کاربری اماکن عمومی بصورت تخصصی عنوان کرد و یادآور شد: گزارشهای کارشناسی شده این تیم تخصصی در آینده کمکهای فراوانی را به کمیته مناسبسازی شهرستان در جهت ارتقا کیفیت سطح زندگی در خرم آباد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت تکنولوژی یک عامل مهم در پیشرفت حوزه سلامت و درمان است.

عبدالهی گفت: فناوریهای روز مقوله پیشرفت را بسیار راحت کرده و به ما کمک میکند که همگام با جامعه جهانی حرکت خود را ادامه دهیم اما این همه ماجرا نیست و بخش مهم آن به پیگیری مردم و همت مسئولان برمیگردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار