کد خبر: 857672
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر ديروز در ديدار جمعي از خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم و شهداي مرزبان، با تأكيد بر اينكه شهدا حق حيات بر اين كشور دارند...

ملت ايران توي دهن دولت چاقوكش تازه‌كار امريكا مي‌زندحضرت آيتالله خامنهاي، رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر ديروز در ديدار جمعي از خانوادههاي شهداي مدافع حرم و شهداي مرزبان، با تأكيد بر اينكه شهدا حق حيات بر اين كشور دارند و همه مردم و مسئولان بايد خود را زير بار منت شهدا و خانواده شهدا بدانند، به سخنان خصمانه و تهديدآميز اخير مقامات امريكايي اشاره كردند و با گزافه خواندن آن، گفتند: دولتمردان امريكايي از ابتداي پيروزي انقلاب همواره به دنبال تغيير نظام جمهوري اسلامي بودهاند اما نخواهند توانست به ملت ايران سيلي بزنند، بلكه اين ملت است كه به آنها سيلي خواهد زد.

حضرت آيتالله خامنهاي در ابتداي اين ديدار، مفهوم «شهادت» را مقولهاي عميق و داراي معاني بلند و يك معامله پرسود با خداوند متعال خواندند و افزودند: شهادت يك «مرگ تاجرانه» است و در اين معامله، خداوند جان انسان را كه ضايعشدني و از بينرفتني است، در مقابل سعادت ابدي خريداري ميكند و شهيد به مقامي ميرسد كه قدرت شفاعت پيدا ميكند.

ايشان، صبر و استقامت خانواده شهدا در مصيبت از دست دادن نزديكترين افراد خود را، يك ارزش بسيار والا دانستند و خاطرنشان كردند: عوامل اصلي حفظ انقلاب اسلامي و قدرت آن، مفاهيم و ارزشهاي عظيمي همچون «شهادت، جهاد و صبر و استقامت خانوادههاي شهدا» است و دشمن تلاش دارد تا اين ارزشها را از جامعه بگيرد و متأسفانه برخي نيز در اين چارچوب قلمفرسايي ميكنند.

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به بقاي نظام اسلامي با وجود مواجهه با دشمنيهاي سخت، گفتند: گزافهگوييهاي رئيسجمهور امريكا موضوع جديدي نيست، زيرا نظام اسلامي از ابتدا با توطئههاي گوناگوني مواجه بوده است اما بدخواهان ملت ايران هيچ غلطي نتوانستهاند بكنند.

حضرت آيتالله خامنهاي تأكيد كردند: آن زماني كه نظام اسلامي يك نهال تازهروييده و نحيف بود، نتوانستند به آن آسيبي برسانند، چه برسد به اكنون كه اين نظام به يك درخت تناور تبديل شده است.

ايشان با اشاره به سخنان اخير مقامات امريكايي مبني بر تلاش براي تغيير نظام اسلامي خطاب به آنها گفتند: در طول ۳۸ سال گذشته، چه زماني بوده كه شما نميخواستيد نظام اسلامي را تغيير دهيد، اما همواره سرتان به سنگ خورده است و از اين پس هم همينگونه خواهد بود.

رهبر انقلاب اسلامي، مقامات جديد كاخ سفيد را بيتجربه و تازهكار خواندند و تأكيد كردند: اين افراد مثل كساني كه تازه وارد عالم چاقوكشي شدهاند، اين چاقوكشان تازهكار بيتجربه كه به هرجايي كه ميرسند يك نيش چاقويي ميزنند نميفهمند كه دارند چكار ميكنند تا هنگامي كه تو دهني بخورند، آن زمان متوجه خواهند شد، حساب و كتاب چيست!

حضرت آيتالله خامنهاي افزودند: سردمداران امريكا، از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در تلاش براي ساقط كردن نظام جمهوري اسلامي ايران بودند، اما كساني كه چنين حسرتي داشتند، اين آرزو را به گور بردند و از اين پس نيز همينگونه خواهد بود.

ايشان تأكيد كردند: همه اعم از دشمنان، دوستان با اخلاص و دوستاني كه برخي مواقع دلشان ميلرزد، بدانند جمهوري اسلامي مستحكم و با اقتدار كامل ايستاده و دشمنان نميتوانند به ملت ايران سيلي بزنند بلكه ملت به آنها سيلي خواهد زد.

رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه ارزش شهدا بايد در جامعه معلوم باشد، در تجليل از نقش شهيدان مدافع حرم گفتند: اگر شهيدان مدافع حرم نبودند، امروز بايد با «عناصرِ فتنهگر، خبيث و دشمن اهلبيت(ع)» در شهرهاي ايران ميجنگيديم، زيرا آنان قصد داشتند از مرزهاي عراق وارد ايران شوند اما جلوي آنها گرفته شد و تار و مار شدند و اكنون نيز در عراق و سوريه بهطور كامل در حال ريشهكن شدن هستند.

حضرت آيتالله خامنهاي، امنيتِ كنوني كشور را مرهون مدافعان حرم و مدافعان مرزهاي ايران دانستند و افزودند: امنيت مرزها و شهرهاي كشور به بركت تلاشهاي مرزداراني است كه با همه وجود از ايران دفاع، و همچنين از ورود مواد مخدر جلوگيري ميكنند، البته اين تلاشها بهخوبي ديده نميشود و مرزداران و شهداي مرزي، مظلوم هستند.

ايشان، شهيدانِ فعاليتهاي امنيتي و اطلاعاتي را از جمله ديگر فداكاران در تأمين امنيت و جلوگيري از اقدامات تروريستي و كشتهشدن مردم بيگناه خواندند و گفتند: خدمت به كشور فقط تأمين آب و نان نيست بلكه بالاتر از آن، تأمين امنيت است و شهيدان و مدافعان حرم و مرزها و شهرهاي كشور، با تأمين امنيت، حق حيات بر گردن كشور دارند.

حضرت آيتالله خامنهاي با تأكيد بر لزوم قدرداني از شهيدان و خانوادههاي آنان، خاطرنشان كردند: همه زير بار منت شهيدان هستيم و هر كس در جهت فراموش شدن ياد شهيدان يا اهانت و بياعتنايي به خانوادههاي آنان كاري انجام دهد، در واقع به كشور خيانت كرده است.

در پايان اين ديدار، نماز مغرب و عشا به امامت رهبر انقلاب اسلامي اقامه شد و حاضران روزه خود را همراه با ايشان افطار كردند.

غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
همه اعم از دشمنان، دوستان با اخلاص و دوستانی که برخی مواقع دلشان می لرزد، بدانند جمهوری اسلامی مستحکم و با اقتدار کامل ایستاده و دشمنان نمی‌توانند به ملت ایران سیلی بزنند بلکه ملت به آنها سیلی خواهد زد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
مرگ بر ترامپ مرگ بر بی بی سی ملعون اینجا ایران است
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
دورود بر رهبر ایران"که هیچ فردی به هوشیار ایشان در بیان وصف
سیاستمداران دیروز و امروز امریکا "و گرفتن تصمیم های مناسب "جهت اقتدار کشور "وحفظ امنیت کشور "در مقابل دشمنان ایران
وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
رهبری چراغ امت ونشان راه است وهربار که توطعه مزدوران واقع شد محبوبیت و احساس به وجود رهبربرای ملت بزرگ ایران ملموس تر شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
امروز نیرنگ دشمنان باعث شده اولا مردم چهره بیرحم وخبیث انها را بهتر بشناسند وثانیا با انسجام ومحبت بیشتر گرد پدر پیر وبا تجربه خود (رهبری) جمع وگوش به فرمان باشد
اریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
امام فرمودند امریکاهیچ غلطی نمی تواند بکند ایران نیاز به سفارش امریکاندارد ان لولو بور یعنی ترامپ ریشه امریکا را می کند ان شا الله درود بر تمام نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام درود برایرانی وحدت خودرا حفظ کنید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید مجلس دولت قوه قضا با رهبر یکدل باشند تا اسیبی به مملکت نرسد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار