کد خبر: 856465
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
رئیس انجمن خیرین مسکن ساز استان لرستان از بهره‌برداری از 449 واحد مسکن شهری و روستایی برای خانوارهای دارای دو معلول استان خبر داد.
جعفر قاضی با بیان اینکه با ابلاغ برنامه جدید تامین مسکن خانوارهایی با حداقل 2 معلول فعالیت‌های انجمن شکل دیگری به خود گرفت افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان لرستان توانست 281 واحد مسکن شهری و 168 واحد مسکن روستایی را برای خانوارهایی با حداقل دو معلول به بهره‌برداری برساند.

وي تصریح کرد: استان لرستان توانسته است رتبه نخست را در خصوص جذب مابع مالی و تامین سهمیه کسب کند به نحوی که 52 میلیارد ریال از طریق ارگان‌های کمک کننده به انجمن جمع‌آوری شده که این میزان در مجموع 62 درصد از کل منابع را به خود اختصاص می‌دهد.

قاضی افزود: با مشارکت‌هایی که با کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته برای 160 خانواده تحت پوشش دارای حداقل دو معلول مسکن تهیه شده است؛ علاوه بر بحث ساخت‌وساز انجمن با اخذ سهمیه تسهیلات و امکانات بانکی 95 فقره تسهیلات به مبلغ 8 میلیارد و 300 میلیون ریال در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد:56 فقره تسهیلات قرض الحسنه به میزان یک میلیارد و 120 میلیون ریال در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده شد، همچنین یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای حل مشکل 32 خانواده شهری و 18 خانواده روستایی به صورت تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

قاضی با اشاره به اینکه میزان کمک خیرین در دو سال گذشته 3 میلیارد و 480 میلیون ریال بوده افزود: علاوه بر کمک‌های خیرین 400 متر زمین توسط اعضای انجمن خیرین مسکن‌ساز به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز لرستان در حال حاضر دو پروژه اختصاصی را دنبال می‌کند یکی از پروژه‌ها احداث 80 واحد در سایت مسکن‌مهر است که 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه دوم احداث یک سایت مسکن در منطقه پشت بازار شهرستان خرم‌آباد می‌باشد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار