کد خبر: 856436
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشنهاد طرح پلیس گردشگری و بررسی این طرح در کارگروه ها گفت: با توجه به فرصت کمی که تا آغاز سال 2018 داریم دستگاه ها منتظر تحقق سریع اعتبارات از مرکز نباشند و کارها و برنامه‌های مورد نظر خود در راستای این امر را ادامه دهند.

محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: تحقق تبریز 2018 در راستای توسعه تبریز اهمیت داشته و بر اساس این امر می‌توانیم تبریز را به یک برند جهانی تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته تحقق این مسئله نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای استانی و به خصوص پای کار بودن مردم است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه تحقق تبریز 2018 علاوه بر توسعه استان در راستای توسعه اقتصادی کشور نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد، بیان کرد: در این زمینه دستگاه‌ها و نهادها باید با جدیت تمام برنامه‌های خود را در خصوص تبریز 2018 ارائه دهند.

وی با تاکید بر تشکیل کار گروه‌های تبریز 2018 در زمان‌های معین شده است، گفت: دستگاه‌ها اطلاعات مورد نظر پروژه‌ها را به خوبی ارائه داده و در مقابل دستگاه‌های متناظر در تهران از طرح‌های خود دفاع کنند.

پور مهدي گفت: در کنار همه طرح‌هایی که ارائه شده، تا زمانی که اعتبارات تخصیص یابد دستگاه‌ها از امروز برنامه‌های داخلی را انجام دهند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار