کد خبر: 855616
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: این قابل قبول نیست که ورزشکاران پول بلیط سفرخود به رقابت‌های ورزشی را خودشان تهیه کنند.
اسماعیل جبارزاده در دیدار با جوانان نخبه ورزشکار استان، اظهار داشت: هیأت‌های ورزشی مسؤول تدارکات ورزش  هستند و این قابل قبول نیست که ورزشکاران پول بلیط سفر خود به رقابت‌های ورزشی را خودشان تهیه کنند.

وی افزود: کسانی که ریاست هیأت‌های ورزشی را به عهده می‌گیرند باید توانایی جمع‌آوری امکانات لازم و تامین مالی اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف را داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: خوشحالیم از اینکه میزبان کسانی هستیم که افتخار استان و کشور هستند و بنده روزشماری می‌کردم تا موعد این ملاقات فرا رسد هر کدام از شما افتخار استان و الگوی سایر جوانان هستید و به وجودتان افتخار می‌کنیم.

جبارزاده ادامه داد: شما از نظر اخلاقی هم مورد تائید مربیان و مسؤولان ورزش هستید و بنده علاقه‌مند هستم از روحیات جوانمردی و خصلت‌هایی که موجب شده شما به یک الگو تبدیل شوید بیشتر بشنوم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه هر ورزشکاری بتواند مدالی کسب کند ما خود را موظف می‌دانیم حداکثر عرض 10 روز در استانداری مراسمی جهت قدردانی از زحمات و تلاش‌های آنها تشکیل داده و به صورت حضوری از آنها قدردانی کنیم؛ افزود: این جلسه یکی از جلساتی است که می‌تواند منجر به اطلاع‎رسانی اخبار مربوط به ورزشکاران نخبه شود.

وی تاکید کرد: لازم است مجسمه عظیم قیچی‌ساز به همراه سه هیمالیا نورد استان ساخته شده و در یکی از میادین شهر نصب و مشابه این کار در شهرستان‌ها نیز تکرار شود و هر جوانی که به عنوان قهرمان بین‌المللی شناخته شد به شکل ماندگاری یاد شود.

جبارزاده اذعان داشت: در رابطه با مسابقات آسیایی 2020 جاکارتا ستاد ویژه‌ای تشکیل شده که ما نیز پشتیبان این ستاد هستیم و از هیچ حمایتی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد و نباید فراموش کرد افرادی در بخش تولید و صنعت هستند که می توانند در کنار ورزشکاران باشند.

این مسؤول در عین حال خاطرنشان کرد: قبل از هر صعود ورزشکاران به قله‌های مرتفع باید اسپانسر مالی صعود تعیین شود و بدون تامین مالی هیچ ورزشکاری اعزام نشود که اعزام بدون تامین مالی تبعات سنگین‌تری از عدم اعزام می‌تواند داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: امسال در تقسیم اعتبارات استان تامین اعتبار مورد نیاز برای استخر شنا و شیرجه استان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سال 94 چهار اتفاق بین‌المللی در استان افتاد که ما همه جانبه حمایت کردیم، افزود: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا در سال 96 چند مسابقه ملی و در سال 97 حداقل چهار اتفاق بین‌المللی در تبریز بیافتد و از هیأت‌ها تقاضا دارم حتما نسبت به توجیه بخش خصوصی در ارتباط با حمایت مالی از تیم‌های ورزشی اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر