کد خبر: 854567
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت بیش از 22هزار و 615 دانش‌آموز این استان در جشن شکرگزاری قرآن خبرداد.
غفارمحمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: جشن شکرگزاری مهارت خواندن قرآن پایه‌ی سوم ابتدایی در تمامی مدارس استان برگزار شد .
وی با بیان اینکه جشن شکر گزاری طی دو هفته در تمام کلاس‌های سوم ابتدایی استان برگزار شد افزود: هدف از برگزاری این جشن با شکوه تقویت انس و علاقه به قرآن کریم و یادگیری آن در تمامی مدارس ابتدایی استان است .
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در جشن شکرگزاری قرآن کریم بیش از 22 هزار و 615 دانش‌آموز استان شرکت کردند.
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان سمنان نیز از ش رکت 250 نفر از فرهنگیان استان سمنان در مسابقات ورزشی خبر داد.
مهدی صفاری  افزود: این مسابقات طی 2 روز و با حضور 250 فرهنگی ورزشکار، سرپرست و مربی در 4 رشته والیبال و فوتسال برادران، والیبال و تنیس روی میز خواهران و در 4 سالن ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و معاونت‌های تربیت بدنی و سلامت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد .
وی با بیان اینکه از 11 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان سمنان، 8 شهرستان و منطقه در این مسابقات حضور داشتند، تصریح کرد: ورزش در راستای سلامتی انسان، یک امر مهم بوده و نقش بسزایی هم در سلامتی و زندگی انسان دارد و باید برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم؛ چرا که ورزش راز سلامتی در دنیای امروز است
صفاری اظهار کرد: گسترش ورزش، زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است و همگان باید با روی آوردن به سمت ورزش، خود را در برابر بیماری‌ها و مشکلات جسمانی بیمه کنند .
وی با اشاره به هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، عنوان کرد: ورزش از معدود برنامه‌هایی است که در میان قشر فرهنگی جامعه که با آینده‌سازان مملکت سر و کار دارند، باید رواج پیدا کند تا آن‌ها بتوانند این روحیه‌ای شادابی و نشاط را به دانش آموزان منتقل کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار