کد خبر: 853491
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
جانشين فرمانده كل سپاه عنوان كرد
50 رئيس كشور در عربستان جمع شدند و تنها حرف آنها اين بود كه ايران داراي قدرتي مهارناپذير است، و اين براي ما افتخار است.
به گزارش فارس، سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه در مراسم آغاز بهره برداري از فاز اول طرح احيا و توسعه اراضي كشاورزي 2500 هكتاري آراز 3، دشت شيبلو و افتتاح 3 هزار طرح محروميت‌زدايي و مردم ياري شمالغرب با تبريك فرارسيدن سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: امروز كشور ما صاحب اعتباري بي نظير در نظام جهاني است و ما بيش از هر زمان ديگري صاحب شكوه و اقتدار و اعتبار در جهانيم. وي افزود: به فضل الهي توانسته‌ايم دامنه‌هاي تأثير قدرت انقلاب را به فراتر از مرزها توسعه داده و به قدرتي مطرح در سطح جهان تبديل شويم. سلامي تصريح كرد: امروز ما با سياست‌هاي قدرت‌هاي مستكبر درگير شده و توانسته‌ايم آرزوهاي دشمن را دفن كنيم.
 
وي با تاكيد بر اينكه ما امروز اراده دشمن را شكسته‌ايم، اظهار داشت: ما در شرايط يك جنگ اقتصادي جهاني به سر مي‌بريم كه اگر اين جنگ بر امريكا تحميل مي‌شد تمامي نمادهاي ظاهري اقتدار آن فرو مي‌ريخت. جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه امروز به مرزهاي دانش‌هاي نوين رسيده‌ايم، گفت: امنيت و پيشرفت دو شاخص اصلي كشورهاي پيشرفته است كه امروز حتي در اين كشورها وجود ندارد و آنان كه روزي خود را لنگرگاه امنيت مي‌دانستند امروز با مشكلات امنيتي از قبيل حادثه منچستر مواجهند. وي در ادامه تاكيد كرد: ايران اسلامي در شرايطي كه همه دشمنان در برابر ما صف كشيده اند، در يك عمليات سياسي بزرگ، انتخابات، بحمدالله امن‌ترين موقعيت را تجربه كرد. سلامي با بيان اينكه ما در حال ساخت يك تمدن بزرگ هستيم گفت: 50 رئيس كشور در عربستان جمع شدند و تنها حرف آنها اين بود كه ايران داراي قدرتي مهارناپذير است و اين براي ما افتخار است. وي تصريح كرد: امروز ايران اسلامي با برخورداري از رهبري حكيم، فرزانه و صاحب تقواي الهي كه در دل آرزوي سربلندي جهان اسلام و پيروزي مستضعفين را دارند با ياري خداوند متعال توانسته عزتمند، سربلند و سرافراز شود. جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه سپاه اين ايده را دارد كه هم امن كند و هم بسازد، گفت: امروز آحاد سپاه از جمله نيروي زميني ما خدمت و فداكاري و محبت را كه اجزاي اصلي امنيت هستند، دنبال مي‌كنند. وي با تأكيد بر اينكه سپاه با فقر و محروميت مي‌جنگد، اظهار داشت: هركس كه بخواهد به ملت ايران صدمه‌اي بزند سپاه در برابرش مي‌ايستد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
ابهت کشور ایران در گرو اتحاد همه ی نیروهای متعهد نظامی انتظامی اطلاعات ارتش سپاه بسیج و حمایت مردم ایران است اتحاد اتحاد رمز پیروزی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار