کد خبر: 853411
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در پیامی انتخاب اسماعیل هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس را تبریک گفت و نسبت به ادامه تلاش‌های این جنبش در امتداد خط جهادی‌اش ابراز امیدواری کرد.
دفاع پرس: سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در پیامی انتخاب «اسماعیل هنیه» به ریاست دفتر سیاسی حماس و نیز انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان رئیس دفتر سیاسی این جنبش در نوار غزه را تبریک گفت.  

در این پیام خطاب به هنیه آمده است: امیدوار به تلاش‌های شما برای ریشه‌دواندن و نهادینه کردن مقاومت در امتداد خط جهادی جنبش حماس هستیم.

وی افزود: امیدواریم به دستان شما خیری که به سود ملت فلسطین است رقم بخورد؛ استکبار و ابزار صهیونیستی‌اش به دنبال ضربه زدن به امت هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران سپس تأکید کرد: استکبار جهانی و مزدور صهیونیستی آن دنبال منحرف کردن جهاد امت از مسیر اسلامی آن هستند، اینها به دنبال ربودن قدس هستند آنهم در لحظه‌ای سخت که حامیان این شهر دچار ضعف اراده شده‌اند و از آن دست کشیده‌اند.

قاسم سلیمانی سپس تصریح کرد: جز مردان بزرگ، دست به انجام دستاوردهای بزرگ در شرایط دشوار نمی‌زنند؛ به دوراندیشی شما -همانگونه که با شما عهد بسته‌ایم- برای رسیدن به آینده‌ای بهتر که در آن بحران‌های داخلی با زیرکی حل می‌شود، چشم دوخته‌ایم؛ ما منتظر تقویت یکپارچگی با دوستان حماس، متحدان محور مقاومت هستیم تا توجهات مانند گذشته دوباره به سمت آرمان فلسطین برگردد.

وی در ادامه گفت: به تلاش‌های شما برای بازگشت دوباره آرمان فلسطین در صدر مبارزه جهانی مسلمانان و آزادگان چشم دوخته‌ایم. بر این نکته تأکید می‌کنیم که همگان باید به در خدمت آرمان فلسطین باشند و اجازه ندهیم که این مساله قربانی منافع دیگران و برخی صف‌بندی‌ها شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران تصریح کرد: امیدواریم سعی و تلاش شما تا آزادسازی مسجدالاقصی و تمام خاک فلسطین به دست قهرمانان فلسطینی ادامه یابد و قدس مانند گذشته دوباره به مکان دیدار تمامی مسلمانان و مسیحیان تبدیل شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار