کد خبر: 853162
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از نصب دو هزار و ۷۰۰ کنتور در راستای طرح فهام توسط شرکت توزیع برق استان زنجان تا پایان سال گذشته خبر داد.

عادل کاظمی گفت: شرکت توزیع برق استان زنجان یکی از شرکتهای برجسته در امر کاهش تلفات در سال گذشته بوده و به اهداف تعیین شده دست یافته است.

وی افزود: در سال ۹۶ نیز پروژه های متعددی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال پیش بینی کرده است که این پروژه ها مراحل پایانی مطالعات میدانی را طی می کند و پس از مبادله تفاهم نامه باشرکت توانیر وارد مرحله اجرا خواهد شد.مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت:این شرکت به عنوان یک شرکت پایلوت موفق در زمینه هوشمند سازی لوازم اندازه گیری مسترکین فهام در کشور شناخته شد و تا پایان سال گذشته موفق به نصب دو هزار و ۷۰۰ کنتور در راستای طرح فهام شد.

کاظمی تاکید کرد: تا پایان اردیبهشت ماه این تعداد به ۳۰۰۰ کنتور نصب شده برسد.وی افزود: شرکت توزیع ۴۱۵ هزار مشترک داردو سالانه ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر به این جمعیت اضافه می‌شود و شرکت توزیع برق زنجان با توجه به اینکه یکی از شرکتهای برجسته در امر کاهش تلفات در سال گذشته بوده و به اهداف تعیین شده دست یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: رسانه ها باید نسبت به آگاه سازی مردم در خصوص استفاده از برق غیر مجاز در استان زنجان فرهنگ سازی لازم را داشته باشند. کاظمی افزود: طرح فهام سیستم یکپارچه‌ای شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و بستر مخابراتی است و اطلاعاتی نظیر مصرف، دیماند، ولتاژ، جریان و اطلاعات دیگر مشترکین برق را به‌صورت نزدیک به Real Time از سمت مصرف‌کننده دریافت می‌کند. وی تأکید کرد: این سیستم با ایجاد بستر مخابراتی دو طرفه قابلیت قرائت، پیکربندی، نظارت و کنترل از راه دور کنتورها، جمع‌آوری، مدیریت، پردازش و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری‌شده را داشته و گراف‌ها و گزارش‌های لازم را تولید می‌کند و تمام این فرایندها به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار