کد خبر: 853155
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
قائم مقام کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال حدود۳۵۰ بیمار صعب العلاج در قالب طرح محسنین شناسایی شده اند که از حامیان و سایر نیکوکاران می خواهیم به دلیل سنگین بودن هزینه‌های درمانی، در اسرع وقت به یاری آنان بشتابند.

علی وحدانی افزود: طرح محسنین برای حمایت از خانواده های نیازمند دارای سرپرست بیمار، ازکار افتاده وهمچنین فرزندان غیر یتیم خانواده های محروم استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه طرح محسنین از سال ۹۳ تاکنون در حال اجرا است، گفت: در این مدت چهارهزار و ۷۰۰ حامی نیکوکار، دانش آموزان نیازمند و بیمار صعب العلاج تحت حمایت این نهاد را مورد حمایت و کمک های مالی خود قرار داده اند.

وحدانی با بیان اینکه ۸۹۵ بیمارصعب العلاج تحت حمایت این نهاد، نیازمندکمک و حمایت خیران برای کمک هزینه درمان و دارو هستند، یاد آور شد: در قالب طرح محسنین یکهزار و ۴۴۰ دانش آموز نیازمند تحت پوشش این نهاد نیازمند یاری حامیان و خیران استان هستند.

وی با اشاره به اینکه خانواده های دارای بیمار به دلیل تحمیل هزینه های پزشکی بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف درمان بیمار خود می کنند، گفت: امسال حدود ۳۵۰ بیمار صعب العلاج در قالب طرح محسنین شناسایی شده اند که از حامیان و سایر نیکوکاران می خواهیم به دلیل بالا بودن هزینه‌های درمانی، به حمایت از این افراد بپردازند.

قائم مقام کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به طرح های اجرایی این نهاد در آستانه ماه مبارک رمضان، افزود: از آغازین روزهای ماه مبارک رمضان بسته غذایی شامل سبد کالا وغذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود.

وحدانی ادامه داد: در این ایام کیسه های طرح همیان مولا برای جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن در میان نیازمندان با مشارکت مراکز نیکوکاری محله درسطح استان توزیع می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار