کد خبر: 852940
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
واكنش سردار جزايري به اظهارات تيلرسون
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح، در واكنش به اظهارات وزير امور خارجه امريكا در مورد انتخابات رياست جمهوري كشورمان، گفت: انتظارات وزير خارجه امريكا از رئيس‌جمهور ايران حاكي از ناداني مقامات امريكا از جمهوري اسلامي ايران است.
 
به گزارش فارس، سردار سيدمسعود جزايري معاون ستاد كل نيروهاي مسلح، در پي سخنان سخيف وزير امور خارجه امريكا در مورد انتخابات رياست جمهوري كشورمان، گفت: انتظارات وزير خارجه امريكا از رئيس‌جمهور ايران حاكي از ناداني مقامات امريكا از جمهوري اسلامي ايران است. جزايري ادامه داد: مقاومت منطقه امروز در بهترين وضعيت خود قرار دارد و قادر است در برابر اقدامات نظامي و تروريستي به خوبي برخورد كند. سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح يادآور شد: تنها راه صلح و آرامش در منطقه، خروج امريكايي‌ها و دست كشيدن رژيم‌هاي وابسته و مرتجع منطقه از عمليات‌هاي تجاوزكارانه و تروريستي عليه كشورهاي مستقل است.
 
وي افزود: سياست‌ها و اهداف نظامي جمهوري اسلامي ايران در يك روند تعريف شده و مشخص در حال انجام است و هيچ عاملي مانع اين كار به حساب نمي‌آيد. جزايري در پايان اظهار داشت: در شرايط امروز جهاني و منطقه و با توجه به وجود دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي، تداوم و سرعت‌دهي و عمق‌بخشي به اهداف دفاعي، از جمله سيستم‌هاي دفاعي موشكي از اولويت‌هاي كشورمان محسوب مي‌شود. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار