کد خبر: 852930
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
سایه روشن:
از هنرهاي اعتداليون آن است كه كاري را كه خود انجام مي‌دهند به ديگران نسبت دهند و آنقدر حرفه‌اي اين كار را انجام مي‌دهند كه مخاطب درصدي هم شك نكند. يكي از نسبت دادن‌هاي كار خود به رقيب، ديروز در كانال تلگرامي حسام الدين آشنا اتفاق افتاد. او براي آرام كردن حاميان دولت كه به منظور جشن و پايكوبي از برد انتخابات به خيابان‌ها ريخته بودند، مديران مياني اصولگرا را متهم كرد كه مي‌خواهند با ايجاد درگيري، ريزش نيروهاي خود را كه دچار خشم و نااميدي شدند، مديريت كنند.
 
 اين اتهام در حالي است كه همواره تنش‌ها و درگيري‌هاي خياباني سياسي را همفكران حسام الدين آشنا رقم زده‌اند. هشت ماه كشور را به آشوب كشيدند، فقط با دروغ تقلب. اين سو كه هيچ وقت به دليل شكست در انتخابات به خيابان نريخته و همواره با متانت و نجابت نتيجه را پذيرفته اند؛ اين مديران مياني دولت اصلاحات بودند كه آشوب‌هاي 78 و 88 را پي ريزي كردند.
گذشته از اين، امروز حسام‌الدين آشنا يكي از دلايل آن همه آشوب و درگيري را بي آنكه بخواهد، افشا كرد: «مديريت خشم و نااميدي نيروهاي خود به دليل شكست در انتخابات». آشنا مهارت دارد كه نسبت‌هاي خلاف واقع به منتقدان سياسي بدهد. جالب توجه آنكه شنبه شب، بسياري از شهرهاي كشور صحنه جشن و پايكوبي مختلط حاميان روحاني بود، بدون آنكه مجوزي براي برگزاري جشن پيروزي داشته باشند.
 
از سويي در طول هشت سال گذشته، اين طيف منتقد رئيس دولت دهم بودند كه با برگزاري جشن پيروزي موجب تحريك احساسات حاميان موسوي شدند. روز گذشته ستاد انتخابات كشور بعد از بي اعتنايي 24 ساعته نسبت به جشن‌هاي هنجارشكنانه حاميان روحاني در كف خيابان و ايجاد ترافيك و مزاحمت براي مردم، سرانجام برگزاري اين تجمعات را منوط به كسب مجوز از فرمانداري‌ها دانست.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
از مدیران امنیتی از جمله جناب آشنا که. عنصر ترس درونشان در بحبوبحه کارهای مرتبط با کارهایشان آنها رابه حالت بی تعادلی روانی و .... در آورده غیر این انتظاری نیست . افراد ترسو اینا براشون عادی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار