کد خبر: 852781
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
عزت‌الله ضرغامی:
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عنوان کرد: موفقیت رئیس‌جمهور آرزوی هر ایرانی است، اگر او با همین انگیزه و روحیه و پشتکار روزهای اخیر به جنگ مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصاد و معیشت مردم برود حتما توفیقات خوبی نصیب ملت خواهد شد.

جوان آنلاين: عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در کانال شخصی اش نوشت:  جناب آقای حسن روحانی، با کسب اکثریت آراء ملت ،برای بار دوم رئیس جمهور قانونی جمهوری اسلامی ایران شد. این پیروزی را به ایشان تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

آقای روحانی در سه هفته آخر رقابت‌های انتخاباتی با گذشته متفاوت نشان داد. او با اقدامات متعدد و استفاده هوشمندانه و حداکثری از همه مزیت های نسبی خود توانست از لاک دفاعی بیرون آمده و نسبت به رقبا موضع تهاجمی بگیرد.

موفقیت رئیس‌جمهور آرزوی هر ایرانی است. اگر او با همین انگیزه و روحیه و پشتکار روزهای اخیر به جنگ مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصاد و معیشت مردم برود حتما توفیقات خوبی نصیب ملت خواهد شد.

به جناب آقای رئیسی هم خدا قوت می گویم. او با پشتوانه قریب به ۱۶ میلیون رای که در تاریخ انتخابات کشور به عنوان نفر دوم بی سابقه است ،وضعیت استثنایی دارد و می‌تواند در جایگاه نظارتی و آلترناتیو قوی نسبت به دولت، در پی گیری مطالبات مردم و ضمانت اجرایی و عده ها نقش تاریخی ایفا کند.

ملت به همه مسئولان و مدیران و سیاسیون فرصت دوباره داد. مثل همیشه!

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
2
ما خدا را شکر می کنیم اصلاح طلبان پیروز شدند و اموال عمومی مثل بانک ها سطل آشغال ها سالم ماندند و گرنه دوباره هزینه ای برای کشور درست می شد
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
2
اقای ضرغامی"درختی که 4سال میوه نداد"بعد از این هم "اگر یک قرن دیگر " این درخت را ناز و نوازش کنید"میوه نخواهد داد"4سال اینده پیشکش مردم خوش باور باشد.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
1
0
ما خوشحالیم چون مردم بیدار شدند و با اقتدار به اصلاحات رای دادند
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
فرار مالیاتی روحانی

ایا میشود با فروش قهرمان شد ایا میشود با فروش ترس رای اورد ایا میشود با فروش دروع رییس جمهور شد ایا میشود با فروش خون پیروز شد میگویم اری اگر فروشنده قابلی باشی میشود -- چطور ؟؟
بله میشود با فرو ش تمام اندوخته هسته ای ملت ایران برای دشمنی با دولت قبل و با نام فرار از جنگ نعره قهرمانی زد میشود همه داریی مردم از موشک وصنعت فضایی ... را به ته دره فرستاد تا برای بالا اوردن ان از مردم طلبکار شد مردم تمام هستی ملی خود را به مدعیان خدمت میدهند برای خدمت مگر دولتها از اموال پدری خود خرج میکنند که هر دولت ساخته های دولت قبل رو اموال ملی را دور میریزد به ته دره میریزد افتخار شما اینست که فروش اب سگین داشته اید دروغ چرا اجازه ذخیره را نداریم ما کیک زرد میخریم چون اجازه تولید نداریم میشود با فروش ایات الهی در مورد حجاب وازادی محبوب شد و برای دفاع ار این بدعت منشور شهروندی رونمایی کرد - میشود برای تعامل با دنیا فران را عفت فرزندان ایران را فروخت به سند2030 یونسکو میشود با فروش دروغ در مورد مدافعان امنیت - سپاه وارتش و قوه قضاییه رییس جمهور شد ویک روز بعد از پیروزی پیام دوستون دارم صادر کرد میشود با فروش امام امت به رقیب اتهام جنایت زد مگر نه اینکه اعدام منافقین جنایتگار بدستور امام بود مگر نه اینکه اقای رییسی معاون دادستان و بابای معتوی شماموسوی خوئینی ها دادستان بوده چرا نمیکویید مشاورتان مجید انصاری ان زمان چکاره بوده که این دونفر اخیر تنها کار خوب تمام زنگیشان اجرای فرمان امام بود میتوان با فروش خون 12 هزار شهید نفاق و شهدای مرصاد برای منافقین اعدامی دل سوزاند و پایه گذاران امنیت فعلی گشور را جناینکار اعلام کرد و رای فریب جمع کرد میشود برعکس رهبر گفت - از رفع حصر گفت از فتنه با زیرکی دفاع کرد واز محاسن کسانی بگویید که در دورانشان با نام ازادی از به خاکسپاری استخوان شهدایمان هم نگدشتند نیمی از اصلاح طلبان به خارج رفنند ودشمن شدند از کسی که حتی نمیداند از جه توبه کند دفاع کنید ودر اولین پیام بعد از پیروزی بیانیه مطیع امر رهبر صادر کند 4 سال دیگر برای فروش وقت هست شما بعنوان یک اصلااخ طلب ملیس به لباس وظیفه نشر اسلام و اصلاح امور مردم رادارید یا مشغول هرس شاخه وبرگ احکام الهی به نفع افکارتان هستید
گفتید یعنی ما هیج خوبی نداشتیم میگوییم ایا دولت قبل هیچ خوبی نداشت وخودتون را به اب و اتش زدید خدمت کنید قرار بود رییس جمهور همه باشید برای حسرت بدور مانده از قدرت 8 ساله پست معاونت و... رفتید غذا بیارید یک لیوان اب گرم اوردید فرار بود خدمت گذار باشید ارباب شدید شکم گند ها و مفتخواران مدیران نجومی بگیر شدند -گفتید مدیران دزد سرمایه ملی ا ند - و از مردم ضعیف معترض با الفاظ لایق مدیرانتان نام بردید - تفسیر انقلابی بودن رهبر را با جمله من میگویم انقلابی یعنی ازادی -استقلال -جمهوری اسلامی اصلاح طلبی بی یال ودم واشکم (اسلام امریکایی) اقای روحانی شما حیلی فروش داشتید اما مالیات انرا نداده اید شما فرار مالیلتی دارید خود اظهاری کنید تا شاید شامل بخشودگی شوید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار