کد خبر: 852757
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
دادستان اردبیل :
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ۲۲ متخلف انتخاباتی در جریان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در جریان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان 22 متخلف انتخاباتی دستگیر شدند.

وی افزود: از این تعداد 11 نفر به دلیل درگیری بین طرفداران نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در یکی از بخش‌های استان اردبیل بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: عمده تخلفات دستگیرشدگان و متخلفان در اردبیل تبلیغ کاندیداها، درگیری در سر صندوق ها رای و توصیه به نوشتن نام نامزدی خاص برای دیگر افراد بوده است.

عتباتی از دستگیری 10 نفر در اصلاندوز به دنبال درگیری بین طرفداران دو نامزد انتخابات شورای شهر بر سر صندوق‌های رای خبر داد و گفت: در سایر شهرهای استان تخلفی که منجر به دستگیری و بازداشت افراد شود نداشته‌ایم.

وی در مورد تخلفات در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: دو مورد شکایت از ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری در اردبیل داشته‌ایم که در مورد این شکایات بررسی‌ها لازم در حال انجام است.

عتباتی از برخورد قانونی و قاطع با متخلفان انتخاباتی خبر داد و افزود: با تلاش نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و تمامی عوامل دخیل در امر انتخابات و مشارکت و همکاری مناسب و خوب مردمی انتخابات در اردبیل با سلامت و امنیت بسیار بالا برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر