کد خبر: 852720
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب از او خواست که از ورود به راه حل‌های نادرست تجربه شده خودداری کند.
جوان آنلاين: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیانیه‌ای با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد از این پس مصمم‌تر از گذشته راهی را که برای اعتلای کشور و حل مشکلات مردم آغاز کرده‌ایم، ادامه می‌دهیم.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"واعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذكُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیكُم إِذ كُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلوبِكُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ اِخوانا" و همگی به ریسمان خدا (قرآن و اسلام) چنگ زنید و پراکنده نشوید! و نعمت بزرگِ  خداوند را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید و او میان دلهای شما الفت ایجاد کرد و به برکت نعمت او برادر شدید.

ملت شریف ایران
حضور پرشور شما در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر چشم جهانیان را به خود خیره کرد. بدون شک خلق این حماسه که در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و موقع شناسی شما مردم بصیر ایران به رغم تبلیغات گسترده دشمنان برای دور کردن شما مردم از صندوقهای رای صورت گرفت، پیروزی دیگری برای نظام جمهوری اسلامی وملت ایران رقم زد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیروزی در رقابت های انتخاباتی و جلب اعتماد مردم برای ادامه خدمت در جایگاه ریاست جمهوری را به رئیس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام والمسلمین روحانی تبریک می گوید.

همچنین تقدیر و امتتان خود را از نامزدهای مورد تاییدجبهه مردمی نیروهای انقلاب به ویژه جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف که با حضور، تلاش و از خود گذشتگی ، بسترهای خلق نشاط سیاسی، ارائه الگویی ماندگار از رقابت پاک انتخاباتی و نمایندگی از مطالبات واقعی مردم و در نهایت خلق حماسه ماندگار 29 اردیبهشت را فراهم آوردند، ابراز می‌داریم و نیز از همدلی و همراهی سایر نامزدهای محترم جبهه که در فرایند رسیدن به وحدت و حمایت از نامزد نهایی ، تلاش وافر داشته و به گرم شدن فضای انتخابات کمک کرده اند، تشکر می کنیم.

شعارها و برنامه های نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب که خواهان تغییر وضع موجود و پیگیر تحقق مطالبات واقعی مردم به ویژه در حوزه اشتغال ، تولید ، بهبود معیشت ، ارتقاء سطح زندگی و مبارزه با فساد، رانت خواری و اشرافی گری بودند، می‌تواند سرمایه گرانبهایی برای دولت بعد باشد که در روزهای پایانی رقابت های انتخابات، برخی از این برنامه ها همچون ایجاد سالانه یک میلیون شغل ، افزایش یارانه محرومان و اعطای کارانه به بیکاران را به وعده های انتخاباتی خود افزود.

سخن مشترک همه نامزدهای ریاست جمهوری ، حل مشکلات اقتصادی کشور بخصوص بحران بیکاری و رکود، مشکلات زیست محیطی و رفع ناهنجاری های اجتماعی بود.

حال که رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده و مردم همانند دوره های گذشته فرصت دوباره‌ای به دولت مستقر برای تکمیل برنامه ها و اقدامات خود داده اند، از رئیس جمهور منتخب می‌خواهیم با تکیه به توان داخلی و ظرفیت عظیم جوانان کشور اقدام موثر و عاجلی برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم صورت دهد و از ورود به راه حل های نادرست تجربه شده همچون اعتماد به دشمنان ملت و تکیه بر بیگانگان خودداری نماید.

از آنجا که موفقیت دولت‌ها را موفقیت نظام اسلامی و در راستای  منافع مردم می‌دانیم آمادگی خود را برای کمک به دولت منتخب در راستای حل مسائل اصلی کشور اعلام می‌داریم و در عین حال اعلام می‌کنیم در صورتی که دولت دوازدهم اولویت های اصلی ملت را به فراموشی بسپارد و یا بخواهد با اتخاذ راهبردهای اشتباه یا در افتادن به امور سطحی و حاشیه‌ای فرصت چهارساله خدمت را ضایع نماید، در جایگاه منتقد و مطالبه گر، تلاش خود را جهت قرارگرفتن دولت در مسیر کارآمدی و حل مشکلات واقعی ملت به کار خواهیم بست.

سخنی با اعضاء و هواداران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که در ماه های گذشته با همه توش و توان خود به میدان آمده و خاطره دوران شکوهمند و افتخار آمیز دفاع مقدس را زنده کردند.

برادران و خواهران انقلابی:
ما با یکدیگر تجربه جدیدی را در وحدت و انسجام و هم افزایی نیروهای انقلاب آغاز کردیم که در مدتی کوتاه بحمد الله دستاوردهای عظیم و بی بدیلی داشت. امروز دهها هزار بلکه میلیون ها تن از نیروهای انقلاب که دل در گرو آرمانهای انقلاب دارند و از وضع موجود اداره کشور ، مشکلات مردم و مطالبات بر زمین مانده مردم و رهبری رنج می برند، زیر یک پرچم واحد گردآمده و با اراده ای پولادین، مصمم به نقش آفرینی در ترویج و تعمیق گفتمان انقلاب و رهبری و اصلاح امور کشورند.

ما هر چند در اولین گام عملی خود برای تشکیل یک دولت کارآمد ، مومن و انقلابی توفیق نیافتیم اما رای قریب 16 میلیون مردم آزاده این کشور به نامزد مورد تایید جبهه مردمی حاکی از وجود یک خواست و اراده جدی و غیرقابل انکار برای تغییر وضع موجود به نفع مردم و مستضعفان است و این چیزی نیست که دولت ها و صاحبان قدرت و ثروت بتوانند آن را نادیده بگیرند و بی گمان در مقابل آن سر تسلیم فرود خواهند آورد!  

انتخابات پایان راه نیست، آغاز یک مرحله جدید است و از این پس مصمم تر از گذشته راهی را که برای اعتلای کشور و حل مشکلات مردم آغاز کرده‌ایم، ادامه می‌دهیم و هم چنان که رهبر فرزانه ما فرمود"خرمشهرها در پیش است" خود را برای عرصه‌های سخت و دشوار دفاع از انقلاب و پشتیبانی از مردم آماده و آماده تر می‌کنیم و در این راه از تهدید دشمنان و ملامت ملامت گران نمی‌هراسیم.   بحول الله و قوته.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

98/2/30

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
باسمه تعالی شانه
ملت ایران به نتیجه آراء که توسط شورای نگهبان ابلاغ شود احترام قائل است . چراکه حاضر نیست لحظه ای خاطر عزیز رهبر انقلاب رنجیده شود .
اما بر اجرائی شدن منویات رهبری اصرار داشته و دارد .
رئیس جمهور منتخب ملت با ملت طرف است
اولین اقدام رئیس جمهور مبارزه با فقر باید باشد .
دومین اقدام رئیس جمهور مبارزه با فساد باید باشد .
سومین اقدام رئیس جمهور باید اجرائی نمودن اقتصاد مقاومتی باشد .
اقدام بعدی رئیس جمهور خروج از رکود اقتصادی باید باشد .
اقدام بعدی رئیس جمهور باید اشتغال جوانان و رفع بیکاری از جامعه باشد .
اقدام دیگر رئیس جمهور پرداختن به تولید داخلی باید باشد.
دیگر اقدام رئیس جمهور باید تعامل با دیگر کشورهای جهان در قالب دیپلماسی اسلامی با حفظ چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه ها ست .
رئیس جمهور ایران اسلامی باید مطیع محض ولی فقیه باشد .
رئیس جمهور ایران اسلامی باید حافظ منافع ملی , اموردینی , ارزشهایی که بدست ملت با زحمات طاقت فرسا بدست آمده و برای آنها هزینه نموده است باشد .
ودر یک کلام ; رئیس جمهور ایران اسلامی باید مجری منویات مقام معظم رهبری بوده و مطیع اوامر ایشان باشد .
و الا رئیس جمهور ایران اسلامی با ملت انقلابی , شهداء راه حق , مستضعفین جهان و درنهایت با صاحب اصلی انقلاب یعنی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف طرف خواهد بود .
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
جبهه مردمی نیروهای انقلاب باید هم خود پیگیر منویات مقام معظم رهبری در تمام زمینه ها از دولت باشد و هم اینکه فرمایش عزیز دلمان آیت الله رئیسی را با هماهنگی خودشان بعنوان یک خواست عمومی و منطقی تک تک اعضاء جبهه از دولت درخواست نماید .
آنجا که در پیام بعد از انتخاب رئیس جمهور فرمودند :
*رأی قریب به ۱۶ میلیون ایرانیِ خواهان تغییر، سرمایه ای مهم و پشتوانه عظیم است که به هیچ وجه نمی توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم گیری کلان کشور نادیده گرفت. اینجانب با اتکاء به همین پشتوانه مردمی، همه ظرفیت ها را برای پیگیری مطالبات مردم در مبارزه با #فساد و #تبعیض و تحکیم ارزش های انقلاب اسلامی به کار خواهم بست و هر اراده و تلاشی در دولت آینده با این جهت گیری را مورد حمایت قرار خواهم داد و همواره زبان گویای #محرومان خواهم بود.
اگرچه حضور بانشاط و حداکثری مردم پای صندوق های رأی کام هر ایرانی را شیرین کرد. لکن برخی بداخلاقی های انتخاباتی و #تخلفات آشکار در قبل و حین برگزاری انتخابات از لحظات تلخ این انتخابات بود که آن را از مسیر #قانون پیگیری خواهم نمود، اما هم اکنون همگان باید عزم خود را جزم کنیم تا با ساختن ایرانی آباد بر استقلال وآزادی و #کرامت برای این ملت پافشاری نماییم.*
لذا جبهه مردمی نیروهای انقلاب مسئولیتی خطیر در مقابل 16 میلیون رایی که به آیت الله رئیسی داده شد دارد .
لازم بذکر است که هر کمکی هم از دست اعضاء برآید ؛ حتی اگر دولت نیاز به کمک در اجرائی شدن منویات رهبری داشته باشد ، کوتاهی نخواهند نمود .
یاعلی مددی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
1
0
با عرض پوزش فراوان دیگر به شما مربوط نیست از چه راههایی اقدام کند .
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
الا ان حزب الله هم الغالبون
بدرستی که حزب خدا بر همه حزب ها غالب است .
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
از شورای محترم نگهبان انتظار داریم تخلفات روحانی که برخی از آنان در این مقاله آمده و ده ها تخلف دیگر را در نظر داشته باشد . صحت یک انتخابات تنها به شمارش دقیق آرا نیست . رئیس جمهوری که به هر دهیار 10 میلیون تومان وام رشوه انتخاباتی داده آیا تقوی دارد ؟ کسی که می گفت خزانه خالی است ! کسی که اعدام منافقین و قاچاقچیان را زیر سوال برده و از آن ها حمایت کرده ، کسی که بین فرق اسلامی که قرن ها با هم برادرانه زندگی کرده و بعد از انقلاب اسلامی این وحدت بیشتر شده ، تفرقه می اندازد ، کسی که بجای زیر سوال بردن آمریکا نیرو های مسلح خودمان را زیر سوال برده که چرا روی موشک ها شعار نوشتید ؟! کسی که هم نوا با شیطان بزرگ در قالب حقوق شهروندی قوانین اسلامی را زیر سوال می برد ، آیا پاسدار قانون اساسی و مدافع اسلام است ؟ کسی که مدرک دکترایش زیر سوال است و ده ها تخلف و فریب دیگر ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار