کد خبر: 851615
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
دادستان كل كشور در نشستي عنوان كرد
اميدواريم با برنامه ريزي‌هاي حساب‌شده منطقي و خوب موجب حضور حداكثري مردم در انتخابات باشيم و ملت سرافراز و بزرگوار ايران اسلامي برگ زرين ديگري بر تاريخ انقلاب بيفزايند.
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظري، دادستان كل كشور در نشست خبري افزود: براي انجام انتخابات پرشور نيازمند فراهم شدن زمينه‌هاي لازم هستيم و يكي از مهم‌ترين مسائلي كه در امر انتخابات بايد مورد توجه قرار گيرد مسئله امنيت و تأمين امنيت حقيقي و مجازي فضاي انتخابات است. وي گفت: اطلاعاتي كه ما داريم اين است كه عناصر بدخواه و دشمنان در صدد بر هم زدن امنيت به هر وسيله‌اي هستند اما قطعاً آنها نمي‌توانند گام موثري در راستاي سلب امنيت فضاي انتخابات بردارند اما مطمئن باشند اگر بخواهند به امنيت كشور، مردم و انتخابات لطمه بزنند نظام برخورد شديدي خواهد كرد.
 
دادستان كل كشور در ادامه تصريح كرد: ما انتظار داريم مسئولان اجرايي انتخابات كاملاً رعايت قانون را داشته باشند و از حمايت و طرفداري از يك كانديداي خاص پرهيز كنند. من منظورم فرد خاصي نيست و مسئولان اجرايي حق ندارند از هيچ يك از شش كانديدا طرفداري كنند. منتظري خاطرنشان كرد: متأسفانه در اين چند روز اخير ما گزارشات و شكايات قابل توجهي از تخلفات و حمايت‌هاي مسئولان اجرايي داشته‌ايم. نفس گزارش تخلف از استانداران، فرمانداران و بخشداران براي ما غيرقابل تحمل است. دادستان كل كشور ادامه داد: تأكيد مي‌كنم كه رؤساي ستادها توجه كنند ممكن است افراد بدخواه از اين موقعيت سوء استفاده كنند و وارد جمعيت شوند و حادثه‌اي رخ دهد، آن‌وقت شما روساي ستاد‌ها بايد پاسخگو باشيد.
 
منتظري در ادامه گفت: بزرگ‌ترين و مهم ترين خطوط قرمز ما ارزش‌هاي انقلاب است و نبايد اجازه دهيم افرادي با اهداف خاص از اين خطوط قرمز گذر كنند. وي اضافه كرد: ما توصيه‌هاي لازم را به كانديداها كرديم كه اخلاق رعايت شود و اما در افكار عمومي شاهديم در برخي صحبت‌هايي كه در مناظرات گفته شد بدآموزي وجود داشته است. دادستان كل كشور افزود: اينكه در مناظره گفته شود قوه چه مبارزه‌اي با فساد داشته و قوه قضائيه را قوه‌اي بي خاصيت معرفي كردن دور از انصاف است. وي تصريح كرد: اساساً انتظار ما از مسئولان اجرايي و مديران در هر دولتي اين است ساختار كار را به گونه‌اي تعبيه كنند كه در آن فساد ايجاد نشود. نه اينكه رها كنيم يا اجازه دهيم يك غده بزرگ فاسد در يك وزارتخانه يا بانك ايجاد شود بعد بگوييم چرا قوه برخورد نمي‌كند؟ منتظري گفت: حرف ما به همه دولت‌ها اين بوده چرا از ابتدا جلوي بروز فساد را نمي‌گيريد، يك مورد نشان دهند كه يك پرونده فساد را به قوه فرستادند و قوه رسيدگي نكرده است. اين كمال بي انصافي است كه اينگونه حرف مي‌زنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
برخی از اینها پرروتر از آن هستند که به تذکرات داده شده توجه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار