کد خبر: 851477
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
مدیرکل بازرسی استان البرز:
مدیرکل بازرسی استان البرز با بیان اینکه اراضی‌ که در این استان مورد تعرض قرار گرفته تقریبا در سطح کشور کم‌نظیر است، گفت: گردش مالی‌ که در سطح البرز وجود دارد این استان را مورد وسوسه افراد سودجو قرار داده است.

احمد علی‌آبادی فراهانی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان البرز که با حضور استاندار البرز، نمایندگان مردم در مجلس، شهردار کرج و اعضای شورای قضایی و شورای معاونین استان در دادگستری البرز برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که برای سازمان بازرسی کل کشور ملاک بوده اصلاح امور است.

وی با بیان اینکه اگر اشکالی در ساختار کشور ایجاد شود همه کشور باید تاوان و هزینه آن را بپردازند، بیان کرد: همکاری دستگاه‌ها در سطح استان سبب خدمت به مردم می‌شود که همان دغدغه امام و رهبری عزیز است.

مدیرکل بازرسی البرز تاکید کرد: اعتقاد ما به سلامت مدیران اجرایی و اعتماد مدیران به کارکرد مدیران کل کشور می‌تواند مکمل حرکت رو به رشد جامعه در جهت ارتقای سلامت اداری باشد.

علی‌آبادی فراهانی با بیان اینکه امر بازرسی فی‌نفسه امر تنش‌زایی است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما خدمت به مردم در جهت رفع مشکلات آنان است و همدلی بین دستگاه‌ها سبب کاهش این تنش‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه اراضی‌ که در این استان مورد تعرض قرار گرفته تقریبا در سطح کشور کم‌نظیر است، گفت: گردش مالی‌ که در سطح البرز وجود دارد این استان را مورد وسوسه افراد سودجو قرار داده است.

همچنین سعید دهقان در این مراسم اظهار داشت: بنده به عنوان مسئول بازرسی استان حدود 6 سال در این استان مشغول بودم.

وی با بیان اینکه سعی کردم در این مدت وظایف ذاتی و قانونی خود را به نحو احسن انجام دهم، گفت: همکاری‌های خوبی بین دستگاه‌های اجرایی در البرز وجود داشت.

مدیرکل سابق بازرسی استان البرز گفت: با وجود مشکلاتی که وجود داشت اقدامات خوبی انجام دادیم و در برخی زمینه‌ها روند تخلفات کاهش یافته یا متوقف شده است.

سعید دهقان با اشاره به اینکه قانون ملاک عمل همه ما بود، عنوان کرد: سعی کردیم در عرصه نظارت  فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان سازمان بازرسی کل کشور را به درستی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: گزارشات متعددی در عرصه‌های سلامت، ایمنی ساختمان‌ها، اراضی و بانک‌ها تدوین شد که همه این‌ها را مدیون تلاش همکارانم در استان هستم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار