کد خبر: 851085
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
جستجو برای یافتن ناپدیدشدگان سیل اخیر در روستای سید محمد بخش منج ادامه می‌یابد و این روستا به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیل جابجا می‌شود.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری با اعلام اين خبر و با اشاره به هشدارهای مسئولان برای جابه‌جایی این روستا، گفت: بارها مسئولین بسیاری جابه‌جایی این روستا را ضروری اعلام کردند اما با مخالفت اهالی مواجه شده بودند.

استاندار از انجام جانمایی و مکانیابی مورد نیاز برای جابجایی روستای سیدمحمد لردگان خبر داد و گفت: پس از اعلام نظر کارشناسی، اقدامات لازم در این زمینه در اسرع وقت انجام می‌شود.

وي خاطرنشان کرد: گروه های کارشناسی در حال برآورد میزان خسارت ناشی از سیل هستند که به محض جمع‌بندی، نتیجه اعلام خواهد شد.

در همين رابطه نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خسارت سیل روستای سیدمحمد از توابع بخش منج شهرستان لردگان از طریق مجلس شورای اسلامی به‌منظور جبران خسارت پیگیری می‌شود.

محمد خالدی مسئولان را موظف به اجرای اقدامات لازم در خصوص جابجایی روستای سیدمحمد بخش منج و سایر روستاهای در معرض خطر دانست و گفت: در حادثه سیل اخیر استاندار چهارمحال و بختیاری به موقع دستور لازم برای بسیج نیروهای امدادی و اعزام به منطقه برای خدمات‌رسانی و جستجوی ناپدیدشدگان را صادر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار