کد خبر: 850709
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از اتمام طرح توسعه بیمارستان میاندوآب ظرف ۶ ماه به دلیل نیاز مردم منطقه خبر داد.
سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در قالب سفر یک روزه خود به استان آذربایجان غربی ضمن بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مياندواب گفت: با اتمام این طرح و آغاز بهره‌برداری از آن افزون بر 70 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی میاندوآب افزوده می‌شود.

وی افزود: طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) تا 6 ماه آینده باید به اتمام برسد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در شهرستان میاندوآب مرکز غربالگری و درمان سرطان نیز در کنار بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) در حال ساخت است و با بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان، نیاز به متخصصان نیز در این زمینه برطرف می‌شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: هم اینک افزون بر 70 درصد از شهروندان از طرح تحول نظام سلامت اعلام رضایتمندی کرده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: در تاریخ پس از انقلاب کمتر طرحی به اندازه طرح تحول سلامت توانسته است تا این حد موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: قطعاً طرح تحول نظام سلامت اشکالاتی هم دارد و ما منکران نیستیم بلکه برای برطرف کردن آن مجدانه تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به تأثیرات اجرای طرح تحول نظام سلامت بین اقشار مختلف مردم گفت: اقشار ضعیف و کم درآمد می‌خواهند طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان با قدرت بیشتری اجرا شود بنابراین دولت یازدهم در تلاش است کاستی‌ها و نقایص این طرح را به سرعت برطرف کند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار