کد خبر: 850626
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
ثبت نام بیش از 10 هزار نفر در مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی؛
معاون فرهنگی،اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در 28 شهرستان خراسان رضوی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام جمال ایزدی گفت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه با حضوربیش از ۱۰ هزار نفر در چهار بخش و ۱۶ رشته برگزار می شود.

وی افزود: تعداد ثبت نام کنندگان در چهلمین دوره از مسابقات قرآن استان خراسان رضوی، ۱۰ هزار و ۱۳۵ نفر و  بیشترین آمار مربوط به مشهد و دو پایگاه مرتبط با آن سرخس و فریمان است که حدود دو هزار و ۴۰۹ نفردر این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان با بیان اینکه این مسابقات در چهار بخش آوایی انفرادی، معارفی، تواشیح و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود، افزود: آزمون مرحله شهرستانی چهلمین دوره از مسابقات قرآن کریم در بخش آوایی انفرادی از 14 اردیبهشت تا  5 خرداد ماه در 28 شهرستان استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه  بیشترین آمار ثبت‌نام در بخش معارفی در رشته تفسیر سوره‌های رعد و یوسف به تعداد دو هزار و ۶۴۰ نفر است، گفت: پنج شنبه 4 خردادماه آزمون معارفی با حضور بیش از 4861 نفر در 40 پایگاه شهری و روستایی برگزار می شود.

حجت الاسلام ایزدی با توجه به اینکه مرکز فرهنگی، قرآنی سازمان اوقاف دو زمان را جهت برگزاری آزمون در نظر گرفته است،  تصریح کرد: این احتمال وجود دارد آزمون رشته های معارفی پس از ماه مبارک رمضان در استان خراسان رضوی برگزار شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره از مسابقات قرآن دربیش از 18 مسجد و حسینیه سراسر استان گفت: بقاع متبرکه امامزادگان یاسرو ناصر(ع) طرقبه، سید حمزه(ع) کاشمر، بی بی حسنیه(س) تربت حیدریه و امامزاده شعیب سبزوارازجمله پایگاه های برگزار کننده این دوره از مسابقات خواهند بود.

حجت الاسلام ایزدی در پایان گفت: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مردادماه برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار