کد خبر: 849649
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
نويسنده:  فاطمه آذري*
 
 
وقتي «رسانه ملي» تمام سليقه‌هاي جامعه را پوشش نمي‌دهد رسانه‌هاي مجازي و شبكه‌هاي اينترنتي گوي فرهنگ‌سازي را از رسانه مردمي مي‌گيرد و براي سبك زندگي مردم ذ‌ائقه‌سازي مي‌كند، در حالي كه رسانه ملي خودمان بايد برنامه‌هاي مناسب و جذابي در اين زمينه توليد كند.  
 
 
در وا نفساي كم كاري تلويزيون، كپي كاري از رسانه‌هاي غربي و مميزي‌هاي بدون قاعده اين سازمان عريض و طويل، سبب شده است كه شبكه‌هاي اينترنتي بدون هيچ نظارتي دست به ساخت برنامه‌هاي خارج از عرف بزنند و هيچ شوراي سياستگذاري و نظارتي وجود نداشته باشد تا ساختار‌شكني بدون قاعده چنين شبكه‌هايي را كنترل كند. اين در حالي است كه جامعه ايراني خانواده محور است و خانواده ركن اصلي جامعه محسوب مي‌شود. با گسترش چنين برنامه‌هايي حريم خانواده شكسته خواهد شد.  
 
 
اما چطور ممكن است كساني كه روزگاري در رسانه فعاليت مي‌كردند تا اين حد ساختارشكنانه گام در ورطه‌اي بگذارند كه ارزش‌ها را تبديل به ضد ارزش كند و حريم خانواده را نشانه بگيرد. شبكه‌اي كه اين روز‌ها با توليد يك برنامه زوج محور با سؤالات غير متعارف از زوجين سعي در توليد برنامه متفاوت دارد با واكنش مردان ايراني روبه‌رو شده است. واكنش از آن نظر كه مرد ايراني مي‌بيند غيرت او در مقابل همسرش كمرنگ مي‌شود و همه مردان ايراني شاهد هستند كه در پوشش يك برنامه تلاش مي‌شود بي‌حيايي گسترش پيدا كند.   
 
 
*تهيه‌كننده و برنامه‌ساز
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر