کد خبر: 849223
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

اما ای کاش مدیران این استان کمتر دم از تلاش و حضور حداکثری این مردم نجیب و صبور میزدند . مدیرانی که در هر جایگاهی بودند و هستند حتما متوجه شده اند که مردم آگاه چهارمحال و بختیاری حساب کم توجهی ها ، وعده های دروغین ، رانت خواری و پارتی بازی ها را بحساب نظام نخواهند گذاشت و استوارتر از گذشته پشت سر رهبر معظم انقلاب مصممتر از گذشته وفادار خواهند بود  و همواره مانند گذشته در تمامی عرصه ها و بخصوص انتخابات مشارکت بالایی را خواهند داشت.

ای کاش مسئولین استانمان بجای دعوت از مردم که در پای صندوق های رای پرشور حاضر شوید کارنامه دوران تصدی هایشان را منتشر میکردند و خود را به قضاوت مردم میگذاشتند ! و میگفتند برای مشکلات این مردم نجیب چه کردند برای رفع بیکاری جوانان این مرز و بوم چه انجام دادند  !

در شماره پیشین  دیده بان که مطلبی تحت عنوان استخدام بستگان توسط مدیران  منتشر شد تماس های مکرری با دفتر روزنامه صورت گرفت و از پارتی بازی های بعضی از این مسئولین مستنداتی ارائه نمودند . همین مسئولینی که در این چند روز غمخوار مردم شده یا میشوند ! حتی مدیرانی که از دیگر استان ها اینجا مامور شده اند،  فامیل های خود را آورده اند و در هر دستگاهی که توانسته اند گنجانده اند یا مدیران دلسوز بومی !! بواسطه موقعیت شان فامیل های خود را در دستگاههای مختلف تحت عناوین شرکتی و طرحی و ... استخدام نموده اند !! شما مسئولی که دم از اشتغال جوانان و طرح و برنامه های اشتغالزایی  میزنی برادر زاده و خواهر زاده ، زن بردار همسر خود  و ... را چگونه استخدام کرده ای ؟! چطور فرزندان خود را در شرکت های زیر مجموعه دستگاههای دولتی بکار گمارده ای ؟!! که مردم بیچاره شرایطش را نداشتند و نفهمیدند ؟!! بارها از روئسای جمهور گرفته تا نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای جبران عقب ماندگی این استان ، توریسمی شدن چهارمحال و بختیاری و ...  سخن ها گفتند و خواهند گفت ولی آیا براستی کدام وعده آنان محقق شد؟!!

مردم نجیب و شریف استان از اول انقلاب تاکنون در همه عرصه ها با مشارکتی بی نظیر همیشه حاضر بوده و خواهند بود و مدت هاست توپ در زمین مسئولین است و اکنون نوبت شما مدیران است که از دادن شعار و وعده و ... بپرهیزید و اندکی عمل داشته باشید ، براستی مردم ما از تمامی آزمون ها با موفقیت بیرون آمده اند و اکنون نوبت شما مسئولین و مدیران است که برای رشد و توسعه این استان ،  بیکاری جوانان جویای کار ، نشاط و شادابی مردم قدم بردارید . . .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر