کد خبر: 848746
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
اهانت مجري افتتاحيه ستاد روحاني به ساحت امام رضا(ع)
آيت‌الله مكارم‌شيرازي، مرجع عاليقدر شيعه در بيانيه‌اي اهانت مجري افتتاحيه ستاد انتخاباتي حسن روحاني در ايلام را به شدت محكوم و اعلام كرد بايد هرچه زودتر مرتكب اين اهانت محاكمه و مجازات شود.
به گزارش فارس، در اين بيانيه آمده است: در اخبار آمده بود كه در يكي از ستادهاي انتخاباتي اهانت شديدي به مقام شامخ حضرت ثامن‌الحجج علي بن موسي‌الرضا (عليه آلاف التحيه والثناء) شده است و مقام والاي امامت توسط يك فرد خبيث به سخريه كشيده شده و در سايت‌هاي مختلف نيز انتشار يافته است. اين كار جدا از مسائل انتخاباتي از زشت‌ترين و منفورترين كارهاست و ما شديداً آن را محكوم مي‌كنيم و انتظار داريم هر چه سريع‌تر مرتكب آن محاكمه و مجازات شود تا حريم والاي امامان ملعبه دست افراد آلوده و جنايتكار نگردد.  بعيد نمي‌دانيم اين كار زشت به تحريك دشمنان كشور انجام گرفته باشد تا فضاي انتخابات را آلوده كند كه در اين صورت جرم آن سنگين‌تر مي‌شود. همه شهروندان عزيز را به هوشياري در برابر توطئه‌هاي دشمنان و حفظ حريم مقدسات دعوت مي‌كنيم و مجدداً مجازات سريع اين فرد خبيث را از مسئولان انتظار داريم.
‌  
واكنش آيت‌الله علوي‌گرگاني
آيت‌الله علوي گرگاني با صدور بيانيه‌اي توهين يك مجري به امام‌رضا(ع) را محكوم و اعلام كرد: اهانت به امامان معصوم(ع) به بهانه بازي‌هاي سياسي يا آزادي بيان يا هر بهانه ديگري اثري جز قداست‌زدايي از ساحت پاك آن معصومين ندارد. در بيانيه آيت‌الله سيد محمدعلي علوي گرگاني آمده است: متأسفانه هر از چند گاهي از گوشه و كنار مملكت اسلامي ما سخناني در جسارت به اهل‌بيت عليهم‌السلام شنيده مي‌شود كه سبب تأثر هر انسان غيرتمند و دين‌داري مي‌شود. در اين بيانيه آمده است: سخنان اهانت‌آميز يكي از مجريان در استان ايلام كه به ساحت مقدس و نوراني امام رضا(ع) انجام گرفت موجب ناراحتي شديد اينجانب شد. اگرچه برخي از اين افراد، انسان‌هاي ناآگاه و بعضاً جاهلي هستند كه شايد بدون كينه سخناني بر زبان‌ آورند اما ميدان دادن به اين افراد و اهانت به امامان معصوم (ع) به بهانه بازي‌هاي سياسي يا آزادي بيان يا هر بهانه ديگري اثري جز قداست زدايي از ساحت پاك آن معصومين ندارد. در اين بيانيه تصريح‌شده است: اينجانب در برهه كنوني كه ايام انتخابات است توصيه اكيد به نامزدهاي محترم مي‌كنم تا به هر فردي اجازه ميدان‌داري داده نشود و مراقب سوءاستفاده‌هاي احتمالي از مقدسات با عناوين سياسي باشند و از افراد دين‌دار و باصلاحيت استفاده كنند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
1
با سلام به.نظر بنده ابن هتاکی که به ساحت مقدس امام علی بن موسی ع شد پروژه امریکایی صهیونیستی شد که جریانی موسوم به میانه رو.انرا هدایت میکند واین فرد حبیث هتاک باید به اشد مجازات شود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار