کد خبر: 848545
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
محمد بهرامي در بخش قرآن روشندلان و زينب محمدنژاد در بخش حفظ کل عناوين نخست مسابقات بين‌المللي قرآن کريم را براي کشورمان به دست آوردند.
بر اين اساس در رشته قرائت مسابقات بين‌المللي قرآن کريم و در بخش روشندلان محمد بهرامي از ايران، احمد علي ساريکا از ترکيه، محمد عبدالشهيد باقر از عراق به ترتيب رتبه اول تا سوم را کسب کردند. در رشته حفظ قرآن نيز، محمد ارشاد مربعي از الجزائر، عبدالله محمدنژاد از ايران و محمدحسين شوال از عراق به ترتيب رتبه‌هاي اول تا سوم را کسب کردند.
 
از سوي ديگر زينب محمدنژاد، حافظ کل قرآن کريم در نخستين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن بانوان رتبه نخست را در بخش حفظ کل کسب کرد. زينب محمدنژاد، از ايران، سيلويا نارودت المنوره از اندونزي و زينب عدنان محمدحسن از عراق حائز رتبه‌هاي اول تا سوم شدند.  زينب محمدنژاد، تنها نماينده کشورمان در بخش بانوان اين دوره از مسابقات است. محمدنژاد از شهرستان اروميه منتخب نماينده ايران در نخستين مسابقات بين‌المللي بانوان شده است. وي متولد سال 1368 است که از سن هفت سالگي به همراه سه برادر ديگرش که از وي بزرگ‌تر بودند شروع به حفظ قرآن کرده است.  اين بانوي حافظ براي اولين بار در سن 9سالگي در مسابقات کشوري شرکت کرد و در همان سال نيز رتبه اول را به دست آورد. دو برادر وي نيز حافظ کل قرآن هستند که از بين آنها مرتضي محمدنژاد در بيست و هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن جمهوري اسلامي ايران در سال 1390 حضور يافت و موفق به کسب رتبه اول شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار