کد خبر: 846080
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
برنامه هفت بعد از انتخابات با تيم جديد روي آنتن مي‌رود
بعد از ماه‌ها شايعه و حرف و حديث درباره حضور بهروز افخمي به عنوان سازنده و مجري برنامه «هفت» و...
بعد از ماه‌ها شايعه و حرف و حديث درباره حضور بهروز افخمي به عنوان سازنده و مجري برنامه «هفت» و در حالي كه اعلام شده بود اولين برنامه «هفت» در سال جديد امشب روي آنتن مي‌رود، ناگهان به شكل رسمي اعلام شد كه او از اين برنامه كنار رفته و اين برنامه بعد از انتخابات رياست جمهوري با يك گروه جديد ساخته و پخش خواهد شد. خبر كنار رفتن افخمي را مدير گروه اجتماعي شبكه 3 داده است.
 
روابط عمومي برنامه «هفت» امروز اعلام كرد كه ناصر كريمان، مدير گروه اجتماعي شبكه 3 سيما گفته است: «برنامه سينمايي «هفت» تا بعد از انتخابات رياست جمهوري ۹۶ پخش نخواهد شد و سري جديد اين برنامه پس از برگزاري انتخابات با تيم جديدي مي‌آيد.» او به تمام شدن قرارداد دومين سال اجراي اين برنامه توسط افخمي و گروهش و همچنين قصد افخمي براي فيلمسازي اشاره كرده است: «باتوجه به اتمام قرارداد دومين سال اجراي اين برنامه با سازمان صداوسيما، جلساتي با گروه ساخت برنامه «هفت» براي توافق مجدد برگزار و خواسته‌هاي سازمان صداوسيما طرح شد. از سويي آقاي افخمي به دنبال ساخت فيلم سينمايي‌شان بودند. در نهايت تفاهم دوسويه اين شد كه پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري، تيم جديدي بر سر كار بيايد.» كريمان همچنين در اظهارنظري كه بيشتر به «تعارف» شباهت دارد، گفته است: «البته آقاي افخمي به عنوان كارشناس در زمان مقتضي در سري جديد برنامه «هفت» حضور پيدا خواهند كرد و از نظرات ايشان بهره‌گيري خواهد شد. ساختار سري جديد برنامه «هفت» متعاقباً تعيين و اعلام خواهد شد‌.»
 
نكته جالب آن است كه در گفت‌وگوي جنجالي افخمي و حجت‌الله ايوبي، رئيس سابق سازمان سينمايي روي آنتن تلويزيون در زمان برگزاري جشنواره فجر سي و پنجم آنها خواستار استعفاي يكديگر شدند. در حالي كه حدود دو ماه از آن گفت‌وگو مي‌گذرد، ابتدا ايوبي و حالا افخمي بركنار شده‌اند!
  
توضيح افخمي درباره جدايي از «هفت»: به اهدافم رسيدم، حرف جديدي ندارم
بهروز افخمي در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم درباره علت جدايي‌اش از اين برنامه گفت: «پس از دو سال قرارداد همكاري ما با سازمان صداوسيما به اتمام رسيد. لذا در سال جديد براي توافق مجدد جلسه‌اي با مديران تلويزيون داشتيم كه همه چيز با خوبي و خوشي همراه بود. من در آن جلسه به مديران اعلام كردم كه مي‌خواهم به سراغ ساخت فيلم سينمايي‌ام بروم، چراكه فكر مي‌كنم ديگر همه گفتني‌ها را گفته‌ام و به آنچه در «هفت» مي‌خواستم رسيده‌ام.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار