کد خبر: 845951
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مدیرکل بهزیستی استان البرز از ايجاد 1400 شغل برای مددجویان بهزیستی اين استان در سال گذشته خبر داد.

داریوش بیات نژاد اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی است.

در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع امسال نیز توسعه اشتغالزایی برای مددجویان را مدنظر داریم و قرار است تا براساس تمهیدات اندیشیده شده در سال‌جاری مددجویان بیشتری را در محیط‌های کاری مشغول به کار نماییم.

وي با اشاره به اینکه در سال‌جاری در نظر داریم تا ستاد اشتغال در بهزیستی استان البرز را فعال نماییم، ‌افزود: این ستاد می‌تواند در تحقق شعار امسال بسیار موثر باشد. باید از تمام ظرفیت‌های بین‌بخشی و فرابخشی و سازمان‌ها و نهاد استفادها کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

بيات نژاد با بیان اینکه ستاد اشتغال می‌تواند در ایجاد اشتغال برای مددجویان گام‌های بسیار موثری را بردارد، گفت: استفاده از مجموعه تسهیلات بانکی، تلاش برای بهره‌مندی از ظرفیت تمام مراکز و ... از دیگر اقدامات برای ایجاد اشتغال مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با تأکید بر اینکه از دیگر اقدامات این اداره کل در سال‌جاری انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با فنی و حرفه‌ای است،‌ گفت: براین اساس مددجویانی که استعداد و فراگیری حرفه‌ای را دارند می‌توانند از طریق آموزش‌های رایگان مهارت‌های لازم در زمینه فنی و حرفه‌ای را بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار