کد خبر: 845410
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
رئیس پلیس فتای استان اصفهان اعلام کرد
مردم فریب پیامک‌های دروغین که تحت عنوان برنده شدن در قرعه‌کشی است را نخورند و در صورت دریافت این‌گونه پیامک‌ها از خطوط اعتباری تلفن همراه به موضوع مشکوک شده و مراتب را سریعاً به پلیس فتا گزارش دهند.

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری كلاهبردارحرفه ایی پيامكی در اصفهان  اظهار داشت : مردم فريب پيامک‌های دروغين كه تحت عنوان برنده شدن در قرعه‌كشی است را نخورند و در صورت دريافت اين‌گونه پيامک‌ها از خطوط اعتباری تلفن همراه به موضوع مشكوک شده و مراتب را سريعاً به پليس فتا گزارش دهند.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهارکرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 100 میلیون ریال از حساب وی سرقت شده بررسی، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: فرد شاکی قبل از سرقت، پیامکی مبنی بر اینکه در قرعه‌کشی همراه اول برنده شده دریافت کرده است و با فردی که پیامک را ارسال کرده بود تماس برقرار می‌کند که فرد کلاهبردار با چرب‌زبانی و ترفندی خاص وی را به سمت دستگاه عابر بانک برده و با شگردی خاص اقدام به سرقت از حسابش کرده بود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با جمع‌آوری مدارک و مستندات شاکی و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی، نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در برابر شواهد و قرائن موجود صراحتاً به بزه انتسابی اعتراف کرد.

مرتضوی در پایان به مردم توصیه کرد: مردم فریب پیامک‌های دروغین که تحت عنوان برنده شدن در قرعه‌کشی است را نخورند و در صورت دریافت این‌گونه پیامک‌ها از خطوط اعتباری تلفن همراه به موضوع مشکوک شده و مراتب را سریعاً به پلیس فتا گزارش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر