کد خبر: 845122
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
نویسنده: محمد صادقي
 
کتاب اقتصاد مقاومتي زير چتر قرآن کريم، شامل هزار و 500 نکته و راهکار اقدام و عمل به نويسندگي امير حسين‌زاده و مگان معظمي‌گودرزي منتشر شد.
مؤلفين در مقدمه اين کتاب تأکيد کرده‌اند که حاصل 20 سال پژوهش در حوزه قرآن و عترت به نيت ياري امام زمان(عج) مجموعه 313 جلدي آداب بندگي است که هر جلد آن شامل 313 نکته قرآني، حديثي و اخلاقي است. مؤلفان کتاب موضوعات و نکته‌هاي مربوط به اقتصاد مقاومتي را در هر کدام از سوره‌هاي قرآن کريم استخراج و براساس ترتيب سوره‌هاي قرآن در کتاب منتشر کرده‌اند. براي نمونه در صفحه 12 اين کتاب، با عنوان اقتصاد مقاومتي در سوره حمد آمده است: 1- اقتصاد مقاومتي را با توسل به حضرات معصومين(ع) از خدا طلب کنيم. (تدبر کنيم در سوره حمد آيه يك) باي بسم‌الله، باي استعانت است که در زبان عربي يعني طلب ياري کردن، الله جامع‌ترين نام خداست و در اسم الله، اسم بنابر روايات مربوط به آيه «لله الاسماء الحسني» حضرات معصومين هستند. 2- در تربيت فردي و اجتماعي براي اقتصاد مقاومتي بايد رحمت و محبت ساري و جاري باشد(تدبر کنيم در سوره حمد آيات 1- 3). 3- اقتصاد مقاومتي را با سپاس و حمد خداوند متعال به‌خاطر اين همه نعمت‌هايش به ما شروع کنيم (تدبر کنيم در سوره حمد آيه 2)
 
در بخش انتهاي کتاب نيز مؤلفين 114 عنوان سؤال از متن کتاب استخراج کرده‌اند که مي‌تواند براي مسابقات کتابخواني استفاده شود. کتاب اقتصاد مقاومتي زير چتر قرآن کريم توسط مؤلف منتشر و در شمارگان 5 هزار نسخه به بازار نشر عرضه شده است. چاپ اول اين کتاب زمستان 95 است و با شماره 4556771 در کتابخانه ملي به ثبت رسيده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
با سلام
من کتاب را دیدم .اما چند تا آیه را با قران بررسی کردم و متوجه ارتباط مفهوم آن با اقتصاد مقاومتی نشدم .لطفا توضیح بفرمایید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار