کد خبر: 843748
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:
محمدباقر ذوالقدر، رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درجمع اعضای شورای جبهه در استان خوزستان خبر داد که بسیاری از کاندیداهای جبهه انقلاب، ساز و کار جبهه را برای ورود به انتخابات پذیرفته‌اند و البته هدف این جبهه وحدت نیروهای انقلاب است نه لزوماً معرفی یک کاندیدا.
محمدباقر ذوالقدر، رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درجمع اعضای شورای جبهه در استان خوزستان خبر داد که بسیاری از کاندیداهای جبهه انقلاب، ساز و کار جبهه را برای ورود به انتخابات پذیرفته‌اند و البته هدف این جبهه وحدت نیروهای انقلاب است نه لزوماً معرفی یک کاندیدا.
 رئوس سخنان ذوالقدر در ادامه می‌آید.
-جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکیلات حزبی همچون احزاب متعارف نیست، بلکه این  یک حرکت فراگیر مردمی است برای پاسخ به یک نیاز واقعی در این مرحله ازحیات انقلاب و آن ضرورت وحدت وانسجام نیروهای انقلاب وهم افزایی آنان برای  حل مشکلات اساسی کشور و مردم است. در واقع شرط لازم برای موفقیت در تشکیل دولت انقلابی وحدت و همگرایی کاندیداهای جبهه است که بحمدالله بسیاری از آنها ساز و کار جبهه را برای ورود به انتخابات پذیرفته‌اند.
 -هدف اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ، ایجاد وحدت وانسجام در نیروهای انقلاب و جهت دهی توان حاصل از انسجام نیروهای انقلاب برای حل مشکلات کشور است.  انتخابات هدف ثانویه جبهه مردمی است.
-جبهه مردمی تلاش می‌کند نه یک فرد که یک دولت انقلابی و توانمند را به مردم معرفی کند و با حمایت از آن دولت، مشکلات کشور را حل و سایه شوم فقر و فساد و تبعیض را ازاین کشور  دور کند.
-مجمع ملی جبهه که متشکل از قریب 3هزار نفر از نمایندگان نیروهای انقلاب از سراسر کشور هستند ،در دومین نشست خود در نیمه فروردین، پنج نفر از کسانی را که واجد شرایط ریاست جمهوری هستند از میان 10 نفر کاندیدای موجود انتخاب می‌کنند  و به شورای مرکزی جبهه که خود آنان انتخاب کرده‌‌اند وکالت می‌دهند که کاندیدای نهایی جبهه را با در نظر گرفتن خواست مردم و میزان محبوبیت اجتماعی وقدرت رای‌آوری آنان تعیین و معرفی کنند.
-مشکلات امروز کشور بخشی مربوط به تهدیدات و فشارهای خارجی است.ما ٤٠ سال است که در متن تهدید زندگی می‌کنیم و نظام سلطه برای شکست انقلاب و بازداشتن مردم ازراهی که انتخاب کرده است، هرچه در چنته داشته به میدان آورده است، ازحمله نظامی تا تحریم اقتصادی، محاصره سیاسی وتهاجم گسترده فرهنگی و تلاش برای نفوذ و یارگیری از درون نظام و اثرگذاری بر نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مسئولان کشور.
-بخش دیگری  از مشکلات امروز کشور  ناشی از انباشت  ضعف ها و ناکارآمدی‌های داخلی است که اساس آن باز می‌گردد به اینکه بسیاری از مسئولان ما و دستگاه‌های حاکمیتی متأسفانه از انقلاب و روحیه و منش انقلابی فاصله گرفته‌اند، انگار فراموش کرده‌ایم که ما یک ملت وکشور انقلابی هستیم با اهداف و آرمان‌های بزرگ و دارای دشمنان خونی و قسم خورده، به زندگی عادی ومنش وروش عادی و غیرانقلابی هم در زندگی شخصی وهم در مسئولیت‌های اجتماعی خوکرده‌ایم. بسیاری از مسئولان ما به جای زهد و قناعت در زندگی شخصی، به ثروت‌اندوزی و اشرافیگری روی آورده‌اند و به همین نسبت  از مردم و مشکلات و مصائب آنها فاصله گرفته‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار