کد خبر: 843743
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
مرد پرتغالی بازهم برنده دوئل جنگ روانی شد و سرمربی قطر را از پای درآورد.
 فارس: تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نیز موفق شد قطر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا کی‌روش برنده دوئل با فوساتی، سرمربی عنابی‌ها شود.

چند روز مانده به این دیدار حساس، رسانه‌های قطر شروع به جوسازی علیه کی‌روش و فدراسیون ایران کردند تا بتوانند جوی روانی را علیه تیم ملی ایران به راه بیندازند غافل از آنکه کی‌روش خود با این جنگ‌های روانی کاملا آشنا است و در این چندین سال حضورش در تیم ملی ایران نشان داده که همیشه برنده این جنگ‌ها بوده است.


فوساتی، سرمربی اروگوئه‌ای قطر قبل از بازی درباره اظهار نظر کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران را متهم کرده بود و به دنبال آن رسانه‌های قطر کی روش را بهانه جو و مشکل ساز معرفی کردند اما پس از آنکه کی‌روش موفق شد قطر را در خانه شکست دهد، پیکان تیز رسانه‌های قطر به سمت فوساتی چرخید.

روزنامه الرایه قطر که یک روز قبل از این بازی علیه کی روش و فدراسیون ایران مطلب نوشته بود و مسئولان و کادرفنی ایران را به متهم به کارشکنی و بهانه جویی کرده بود این بار چیزی برای گفتن نداشت و نوک پیکان انتقادش را به سمت فوساتی، سرمربی قطر چرخاند و او را با این جمله که « فوساتی عنابی را تباه کرد» وی را متهم به از بین بردن تمام آرزوهای قطر برای راه‌یابی به جام جهانی 2018 روسیه کرد. این روزنامه قطری در گزارشی تفصیلی به اشتباهات فوساتی در این بازی در ترکیب و تاکتیک اشاره و مقصر اصلی این شکست و ناامیدی قطر برای صعود به جام جهانی را فوساتی عنوان کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار