کد خبر: 843742
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عنوان کرد: از گزارش فشرده نوروزی رئیس جمهور محترم چنین برمی‌آید که کماکان ملاک قضاوت وی، منحنی‌ها و آمارهایی است که تقدیمش می‌شود.
فارس: عزت الله ضرغامی کاندیدای ریاست جمهوری در مطلبی با عنوان دولت اقدام و عمل در صفحه شخصی‌اش نوشت:

از گزارش فشرده نوروزی رئیس جمهور محترم چنین بر می‌آید که کماکان ملاک قضاوت ایشان، منحنی ها و آمارهایی است که تقدیم ایشان می‌شود.

فکر می‌کنید که مردم در مقابل این ادعا،که نرخ افزایش حقوق بالاتر از نرخ تورم است،پس زندگی این سال‌های شما بهتر بوده است! چه خواهند گفت؟

آیا کسی که در سال 95 با 10 درصد افزایش حقوق ماهیانه 2/2 میلیون تومان می گیرد می تواند بگوید که قدرت خرید او نسبت به سال 94 که 2 میلیون می گرفته بهتر است؟

آمار نرخ تورم میانگین چند صد قلم کالاست. در حالی که بسیاری از این اقلام با زندگی روزمره مردم و طبقه کم‌درآمد ارتباطی برقرار نمی کند. پایین بودن نرخ رشد برخی از آن اقلام هم به رکود عمومی در کشور برمی‌گردد. به همین دلیل هم نرخ بیکاری افزایش یافته است.
از امل تا عمل فاصله زیادی هست.

شعارهای انتخاباتی نامزدها همه خوب است. عدالت، مبارزه با اشرافی گری، تدبیر و امید، سازندگی،پیشرفت، گفتمان انقلاب اسلامی و ... اما دولت آینده باید بتواند با اقدام و عمل اثربخش و کارآمد، زمینه اجرای این شعارها را فراهم کند.

با تشکیل تیم مجرب ، منسجم، با انگیزه، ساده‌زیست و مردمی با روحیه انقلابی و جهادی می توان نتیجه اقدامات دولت را به تدریج در زندگی واقعی مردم مشاهده کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار